Rentbird

Thomas

Rentbird kwam met veel verschillende matches voor woningen. Het aanbod is divers en dankzij Rentbird heb ik een woning kunnen vinden. Enige feedback punt is dat je niet kan selecteren om geen... Rentbird kwam met veel verschillende matches voor woningen. Het aanbod is divers en dankzij Rentbird heb ik een woning kunnen vinden. Enige feedback punt is dat je niet kan selecteren om geen notificaties te krijgen voor senioren woningen.

Ik beveel Rentbird aan

Sander

Gewoon een hele goede dienst. Woningen worden eerder aangekondigd dan op elke andere site. Gewoon doen.

Review titel

Gewoon een hele goede dienst

Didi

Deze bemiddeling websites nemen jouw geld aan, maar kunnen niet eens garanderen dat de woningen beschikbaar zijn. Wat een teleurstelling. Als je echt in nood zit, ga naar een makelaar. In aug een... Deze bemiddeling websites nemen jouw geld aan, maar kunnen niet eens garanderen dat de woningen beschikbaar zijn. Wat een teleurstelling. Als je echt in nood zit, ga naar een makelaar. In aug een abonnement voor 3 mnd aangeschaft. De eerste 2 wkn kwamen matches binnen in de mail. Vooral kamer advertenties, waar ik niks aan heb. Al 3 wkn ontvang ik niks meer en is er ook niks beschikbaar op de site. Ik heb gisteren geappt dat ik mijn abonnement wil stoppen en restitutie wil, aangezien mijn abonnement tot nov loopt. Ze gaan hem wel stoppen, maar wat restitutie betreft, gaan ze niet op in. Zonde van mijn geld en tijd.

Geld- en tijdverspilling!

Stan

Perfecte tool voor huiszoekers die zelf geen tijd hebben door hun drukke leven. Ik had binnen 1,5 maand een leuke woning! Lifesaver??

Review titel

Perfecte tool voor huiszoekers die zelf…

Noah

Rentbird really saved me from a lot of headaches. Prior to using this service I was constantly checking a lot of different websites on my own, hoping to find something new. And when I finaly found... Rentbird really saved me from a lot of headaches. Prior to using this service I was constantly checking a lot of different websites on my own, hoping to find something new. And when I finaly found something suitable, it was already gone. Rentbird really helped me to be one of the first responders to a house listing. Thank you so much! It really is worth the price. The only downside I experienced is that it is not (yet?) possible to search for pet-friendly houses, a lot of the options did not accept my two cats. Hopefully rentbird will add this to their search options!

Review titel

Great service! It saved me a lot of headaches.

Rob

3 maanden geleden ingeschreven en elke week wel een aantal woningen in mijn e-mail ontvangen. Je merkt wel dat je er sneller bij bent. Soms kreeg ik de melding van een bepaalde woning van de... 3 maanden geleden ingeschreven en elke week wel een aantal woningen in mijn e-mail ontvangen. Je merkt wel dat je er sneller bij bent. Soms kreeg ik de melding van een bepaalde woning van de verhuurwebsite pas later dan van Rentbird. Uiteindelijk snel een nieuwe woning gevonden. Bedankt Rentbird!

Review titel

Binnen 3 maanden een nieuwe woning!

E.H.

Heel handig! Je krijgt heel snel nieuwe appartementen op de mail zodat je vaak als eerste kunt reageren. Het doet al het zoekwerk voor je waardoor je alleen nog maar hoeft te reageren. Ik heb zelf... Heel handig! Je krijgt heel snel nieuwe appartementen op de mail zodat je vaak als eerste kunt reageren. Het doet al het zoekwerk voor je waardoor je alleen nog maar hoeft te reageren. Ik heb zelf heel lang gezocht naar een appartement in de randstad, maar door rentbird was ik binnen twee maanden klaar met zoeken.

Heel handig

George

Excellent service! I was getting notifications for new apartments almost as quickly as they were getting posted. We managed to find our current apartment of our dreams almost 2 months after we... Excellent service! I was getting notifications for new apartments almost as quickly as they were getting posted. We managed to find our current apartment of our dreams almost 2 months after we started using this service. Prior to that we had spent more than a year of looking helplessly on our own and getting declined even just for the viewings, because the listings were already full. Aparently many agencies work with a first-come-first-served policy for the viewings, so we totally recommend it!

Excellent service!!!

Ryon

Goede website. Had via rentbird indirect een appartement gevonden. Zou wel fijn zijn als je kan instellen dat je bijvoorbeeld elk uur of 2 uur een samenvatting kan krijgen. Snap dat dat niet... Goede website. Had via rentbird indirect een appartement gevonden. Zou wel fijn zijn als je kan instellen dat je bijvoorbeeld elk uur of 2 uur een samenvatting kan krijgen. Snap dat dat niet helemaal het doel exact is van rentbird maar als je aan het werk bent reageer je toch niet meteen.

Goede website

Laura

Zo fijn dat het zoeken uit handen wordt genomen. Zondag avond een abonnement afgesloten. Maandag ochtend een woning in m’n mail waar ik mij direct op heb ingeschreven. En de week erop uitgenodigd... Zo fijn dat het zoeken uit handen wordt genomen. Zondag avond een abonnement afgesloten. Maandag ochtend een woning in m’n mail waar ik mij direct op heb ingeschreven. En de week erop uitgenodigd voor een bezichtiging. En nu zijn we de huurders van het mooie huisje die voldoen aan al onze eisen doordat we die aan konden geven op rentbird. Ik raad het iedereen aan!

Review titel

Zo fijn dat het zoeken uit handen wordt…