Rentbird

Jolanta Sysa

I recently had the pleasure of using a remarkable platform RentBird. It has a great ability to showcase houses before they appear on popular websites like Funda or Pararius. Instant notifications... I recently had the pleasure of using a remarkable platform RentBird. It has a great ability to showcase houses before they appear on popular websites like Funda or Pararius. Instant notifications via WhatsApp are truly amazing. This feature ensures that users never miss out new listings.
With this platform, especially in Amsterdam, finding the perfect house has never been easier.

Fast and furious

F smits

Veel nieuwe woningen en je kunt snel reageren.

Fijne ervaring met rentbird

Tamara Beukelman

Rentbird heeft mij goed geholpen bij het zoeken van een woning. Elke dag kreeg ik een mailtje dat er in de buurt huizen te huur waren. Dit ging makkelijker dan zelf zoeken

Geweldige website

David Landveld

Rentbird zorgt ervoor dat je een stuk efficiënter kan zoeken naar een woning en geeft snel de nieuwe opties aan.

Super handige tool

Stijn

Met Rentbird verlicht je een groot deel van de stress van een huis vinden. Niet alleen weet je zeker dat je overal als een van de eerste bij bent, je komt ook op verhuurders die je zelf niet zo snel... Met Rentbird verlicht je een groot deel van de stress van een huis vinden. Niet alleen weet je zeker dat je overal als een van de eerste bij bent, je komt ook op verhuurders die je zelf niet zo snel gevonden zou hebben. Zo ben ik nu ook aan mijn nieuwe appartement gekomen!

Review titel

Rentbird maakt een woning vinden gemakkelijk

Arunesh

Met behulp van Rentbird heb ik erg snel een huis kunnen vinden dat bij mij past zonder dat ik constant Funda moest checken

Passende huis snel gevonden

I.L

Als je zin hebt om constant advertenties van al ruime tijd verhuurde woningen te ontvangen dan zeker doen. Je krijgt alleen oude advertenties doorgestuurd van woningen die al lang niet meer... Als je zin hebt om constant advertenties van al ruime tijd verhuurde woningen te ontvangen dan zeker doen. Je krijgt alleen oude advertenties doorgestuurd van woningen die al lang niet meer beschikbaar zijn. Ook naar je woonwensen wordt niet geluisterd dus als je graag een stalker wil je die al lang verhuurde studenten kamers stuurt terwijl je een gezinswoning zoekt, zeker doen.

Niet doen! Oplichters!

Liza

Top service! Nadat we ons hadden aangemeld voor Rentbird merkten we meteen het verschil! Omdat je sneller kunt reageren dan andere zoekers werden we voor bijna elke reactie uitgenodigd op... Top service! Nadat we ons hadden aangemeld voor Rentbird merkten we meteen het verschil! Omdat je sneller kunt reageren dan andere zoekers werden we voor bijna elke reactie uitgenodigd op bezichtiging! Ik zou het iedereen aanraden. Stop je energie lekker in reageren en bezichtigen. Rentbird is toch veel beter in het zoeken van jouw potentiele woningen. Ook zijn het de kosten meer dan waard. Als je eenmaal een goede woning hebt gevonden heb je dat geld zo weer terugverdiendbezichtiging!

Binnen 3 weken geweldig huis gevonden

Rob

Je krijg snel een overzicht van zo'n beetje alle makelaars sites die er zijn, verreweg de meesten zonder dat je een extra account aan moet maken of je moet inschrijven. Je kan gedetailleerd zoeken... Je krijg snel een overzicht van zo'n beetje alle makelaars sites die er zijn, verreweg de meesten zonder dat je een extra account aan moet maken of je moet inschrijven. Je kan gedetailleerd zoeken en, als je directe meldingen aanzet, heel snel reageren op woningen. Het duurt een paar weken, maar dan heb je wel een top appartement.

Snel, makkelijk, effectief

Busra

Dankzij rentbird binnen 2 maanden ons huis gevonden!

Rentbird