Rentbird

Jorinde Zijlstra

Goed aanbod, snelle reactie, denken mee

Goede service

Eva

Snel een mooie nieuwe woning weten te vinden dmv Rentbird! Zeker aan te raden

Goede service

T

Erg tevreden over Rentbird. Waar koopwoningen vrijwel allemaal op Funda komen is het voor huurwoningen een warboel aan sites waar die je in de gaten moet houden. Door de alerts van Rentbird kom je... Erg tevreden over Rentbird. Waar koopwoningen vrijwel allemaal op Funda komen is het voor huurwoningen een warboel aan sites waar die je in de gaten moet houden. Door de alerts van Rentbird kom je ook op sites die je zelf nog niet eens kent en kan je heel snel reageren op beschikbare woningen. Blij dat ik m'n nieuwe woning heb gevonden via Rentbird!

Review titel

Door Rentbird ben je er als de kippen bij en vergroot je je kans!

Femke Westra

Rentbird heeft mij echt een hoop stress bespaard! Door de woningalerts was ik vaak als eerste met reageren; zelfs de verhuurders waren verrast met hoe snel ik was! Ik zou Rentbird aan iedereen... Rentbird heeft mij echt een hoop stress bespaard! Door de woningalerts was ik vaak als eerste met reageren; zelfs de verhuurders waren verrast met hoe snel ik was! Ik zou Rentbird aan iedereen aanbevelen.

Als eerste reageren

Angela

Ik ben erg blij dat ik mij heb aangemeld bij rentbird, ik heb binnen 2 maanden een passende woning kunnen vinden, in dit geval een studio. Rentbird heeft een woning gevonden voor mij op een site die... Ik ben erg blij dat ik mij heb aangemeld bij rentbird, ik heb binnen 2 maanden een passende woning kunnen vinden, in dit geval een studio. Rentbird heeft een woning gevonden voor mij op een site die ik nog niet kende. Ik kon als 1 van de eerste reageren door de woningalert!

Studio gevonden!

Jennifer Croese

Rentbird is een fijn netwerk dat je helpt een woning te zoeken. De WhatsApp meldingen zijn erg prettig en zorgen ervoor dat je snel op een woning reageert. Aan je woonwensen wordt echt voldaan en de... Rentbird is een fijn netwerk dat je helpt een woning te zoeken. De WhatsApp meldingen zijn erg prettig en zorgen ervoor dat je snel op een woning reageert. Aan je woonwensen wordt echt voldaan en de communicatie was top!

Rentbird

Khadija

Het bespaard mij zoeken. Heel handig systeem, het zoekt ook naar woningen waar ik zelf niet op zou komen. Ik heb inmiddels een woning gevonden. Ik raad het iedereen aan die meer kans wilt maken op... Het bespaard mij zoeken. Heel handig systeem, het zoekt ook naar woningen waar ik zelf niet op zou komen. Ik heb inmiddels een woning gevonden. Ik raad het iedereen aan die meer kans wilt maken op het vinden van een woning.

Review titel

Actief opzoek naar een woning

Nikki

Binnen een paar weken een woning gevonden die voldoet aan al mijn eisen!

Review titel

Super snel een woning gevonden!

Charina

Fijn bedrijf, elke dag verschillende matches via whatsapp ontvangen.

Fijne site

Derk Bruger

Fantastische service. Beschikbare huizen komen direct in je whatsapp. Inclusief voorbeeldbrief om te sturen. Toen ons droomhuis langskwam meteen gereageerd en nog geen week later kregen we te horen... Fantastische service. Beschikbare huizen komen direct in je whatsapp. Inclusief voorbeeldbrief om te sturen. Toen ons droomhuis langskwam meteen gereageerd en nog geen week later kregen we te horen dat wij de gekozen huurders waren. Nog steeds dankbaar voor

Sneller dan gedacht