Rentbird

Esther

Finding an appartment seemed impossible but I wanted to give this website a try because of the good reviews. I found the perfect appartment within two weeks. Couldn’t be happier.

Review titel

Finding an appartment seemed impossible…

Leanne

In de hectiek van de zoektocht naar een woning zorgt Rentbird voor structuur en een steuntje in de rug. Want waar moet je beginnen in de wondere wereld van de huurwoningen?! Zij helpen je te zoeken... In de hectiek van de zoektocht naar een woning zorgt Rentbird voor structuur en een steuntje in de rug. Want waar moet je beginnen in de wondere wereld van de huurwoningen?! Zij helpen je te zoeken en jij kunt dan kijken welke woning je interessant genoeg vindt om te reageren. Fantastisch! Bij onduidelijkheden zijn ze goed bereikbaar voor hulp en verheldering en gaan ze hier ook zorgvuldig mee om. Erg professioneel en laagdrempelig. Ik ben inmiddels de gelukkige ‘eigenaar’ van een appartementje! Dank voor jullie hulp!

Review titel

Van hectiek naar structuur in je zoektocht!

Aimie

Hele goede site ik heb mijn huisje gevonden en had dat niet zo snel verwacht. Ik heb het meteen aan andere mensen ook aangeraden.

Review titel

Hele goede site ik heb mijn huisje…

Brian

Besloten om 1 maand geleden te zoeken voor een studio appartement. De hoop was erg laag. Al snel kreeg ik moed in de schoenen gestopt doordat ik door rentbird (positief) gespammed werd met plekken... Besloten om 1 maand geleden te zoeken voor een studio appartement. De hoop was erg laag. Al snel kreeg ik moed in de schoenen gestopt doordat ik door rentbird (positief) gespammed werd met plekken om op te reageren! 1 maand verder en zojuist mijn huurovereenkomst getekend. Nooit verwacht dat dit zo snel zou gaan! Ik raad iedereen aan om Rentbird te gebruiken, doe dat zelf al bij vrienden. (Met een budget van max 900 p/m en 2 zoekopdrachten, in en rondom den haag, kreeg ik zo een 15 plekken doorgestuurd via de mail)

Review titel

Rentbird, dankbaar voor jullie!

Bram

Fantastische service, binnen minder dan een maand had ik een woning gevonden. 9 van de 10 keer kreeg ik veel eerder een melding van rentbird dan van de verhuurmakelaar zelf waardoor je vaak de... Fantastische service, binnen minder dan een maand had ik een woning gevonden. 9 van de 10 keer kreeg ik veel eerder een melding van rentbird dan van de verhuurmakelaar zelf waardoor je vaak de eerste geintreseerde bent.

Fantastische service

Djamilla

Wij hebben binnen 1 maand een super leuke woning gevonden! Jullie zijn de 5 sterren meer dan waard! Ik zou dit echt iedereen willen aanraden. Ik heb 10 jaar in tijdelijke woningen gezeten en dus... Wij hebben binnen 1 maand een super leuke woning gevonden! Jullie zijn de 5 sterren meer dan waard! Ik zou dit echt iedereen willen aanraden. Ik heb 10 jaar in tijdelijke woningen gezeten en dus zoooveel uren/dagen op woningsites gespendeerd met een hele hoop frustratie als gevolg. Dit is echt dé oplossing om dus een woning te vinden zonder dat je uren/dagen kwijt bent om alle woningsites af te struinen. Doordat je er zo snel bij bent, heb je bijna altijd kans op een bezichtiging. Ik zou dit echt iedereen aanraden en ik zou willen dat ik dit jaren geleden al tegen was gekomen, had me een hoop stress bespaard. Wij gaan 1 september ons nieuwe huis in en kunnen niet wachten! Ga zo door!!

Review titel

Wij hebben binnen 1 maand een super…

Eveline

Je krijgt steeds emails wanneer er nieuwe huizen beschikbaar komen, dus heel handig om het zo in de gaten te houden!

Handige service

Linda

Twee weken geleden aangemeld voor Rentbird en vandaag te horen gekregen dat we een appartement hebben gekregen. Voor de aanmelding bij Rentbird nooit verwacht dat het zo snel zou gaan. We hadden al... Twee weken geleden aangemeld voor Rentbird en vandaag te horen gekregen dat we een appartement hebben gekregen. Voor de aanmelding bij Rentbird nooit verwacht dat het zo snel zou gaan. We hadden al heel veel berichten verstuurd, maar bezichtigingen waren meteen vol. Dankzij Rentbird heel wat stress minder, ik raad het ten zeerste aan!

Zeker gebruiken!

Christel

Ons abonnement was het meer dan waard. Vijf dagen na inschrijving bij Rentbird hadden we de eerste bezichtiging (van ons absolute droomappartement!). Dankzij Rentbird waren wij één van de eersten... Ons abonnement was het meer dan waard. Vijf dagen na inschrijving bij Rentbird hadden we de eerste bezichtiging (van ons absolute droomappartement!). Dankzij Rentbird waren wij één van de eersten die hadden gereageerd en hebben het appartement gekregen. Enorm voordeel aan Rentbird is dat het aanbod naar jou toekomt in je inbox, in plaats van uren zoeken online. Bovendien kun je meerdere zoekopdrachten (tegelijk) plaatsen, erg handig! Renbird doet wat het belooft.

Droomappartement dankzij Rentbird

Marit

Ik viste telkens naast het net tot ik Rentbird gebruikte! Ik kreeg een melding dat er een woning gevonden was en wat bleek? Het stond er nog geen half uur op! Meteen gereageerd en binnen een uur had... Ik viste telkens naast het net tot ik Rentbird gebruikte! Ik kreeg een melding dat er een woning gevonden was en wat bleek? Het stond er nog geen half uur op! Meteen gereageerd en binnen een uur had ik als eerste een bezichtiging gepland. De volgende dag werd de woning pas via Funda aangeboden. Binnen 8 weken heb ik een woning gevonden. Dit was met de huidige markt zonder Rentbird niet gelukt, dank je wel!!

Review titel

Binnen 8 weken een nieuwe woning!