Rentbird

Trevor

When I first paid for the Rent Bird subscription, my girlfriend was a bit upset with me for spending money on a service that other rental sites do for free. But then Rent Bird started sending us... When I first paid for the Rent Bird subscription, my girlfriend was a bit upset with me for spending money on a service that other rental sites do for free. But then Rent Bird started sending us apartments that both met our criteria and at such a speed that we were able to get visitation requests on almost our responses. And on our first apartment viewing, we managed to get a super nice place in a really nice area. I would really recommend Rent Bird. Well worth the money. And my girlfriend admitted I was right too ;). And for those of you that are wondering how real these reviews are, Rent Bird offers a reward every quarter for individuals who write reviews for them on trust pilot. So we are real people :) Good luck to everyone looking for their dream apartment!

Review titel

Happy girlfriend and well worth the money

Gijs

Goede service. Zorgt ervoor dat je tijdig op de hoogte word gehouden van nieuwe aanbiedingen

Goede service

Eva

Na een hele tijd zoeken hebben we via Rentbird binnen ongeveer 2 maanden een huurwoning gevonden. Rentbird haalt een groot deel van het zoekwerk voor je weg en geeft de kans overal snel op te... Na een hele tijd zoeken hebben we via Rentbird binnen ongeveer 2 maanden een huurwoning gevonden. Rentbird haalt een groot deel van het zoekwerk voor je weg en geeft de kans overal snel op te reageren (als je goed je emails in de gaten houdt).

Zeer tevreden

Marina

Wij hebben een erg positieve ervaring met Rentbird! Eerst waren we sceptisch, maar wij kregen al heel snel via de mail nieuwe matches toegestuurd waardoor wij als één van de eersten op woningen... Wij hebben een erg positieve ervaring met Rentbird! Eerst waren we sceptisch, maar wij kregen al heel snel via de mail nieuwe matches toegestuurd waardoor wij als één van de eersten op woningen konden reageren. Je kunt je zoekopdracht erg nauwkeurig invullen als je dat wilt. Binnen 3 weken hebben wij een ruim appartement gevonden dat precies aan onze wensen voldoet! Ik kan het aan alle woningzoekers aanraden!

Review titel

Dankzij Rentbird vonden wij binnen 3 weken een appartement!

kekful

Op zich wel fijn hoe ze regelmatig van verschillende plekken woningen opsturen. Maar het systeem zou stukken beter gefilterd kunnen worden! Als je me steeds sociale huurwoningen opstuurt waar ik... Op zich wel fijn hoe ze regelmatig van verschillende plekken woningen opsturen. Maar het systeem zou stukken beter gefilterd kunnen worden! Als je me steeds sociale huurwoningen opstuurt waar ik lang voor ingeschreven had moeten staan, dan heb ik daar geen ene drol aan natuurlijk. Voor de prijs van de dienst verwacht ik betere resultaten.

Goed concept, kan beter.

Jessica

Snel een woning gevonden. Het voordeel aan rentbird is dat je vrij snel een mail krijgt als er een beschikbare woning is. Je hoeft daarnaast niet meer zelf alle sites continu in de gaten te houden.... Snel een woning gevonden. Het voordeel aan rentbird is dat je vrij snel een mail krijgt als er een beschikbare woning is. Je hoeft daarnaast niet meer zelf alle sites continu in de gaten te houden. Dit maakt het makkelijker om snel te reageren op een woning en vergroot de kans op een bezichtiging. Je moet nog steeds zelf reageren op een woning en het geeft geen garanties dat je een woning vind, maar ik heb door het snelle reageren meer bezichtigingen gehad.

Snel een woning gevonden

Jaime

Heel slecht.. Ze beloven dat je snel een huis vind.. Niks van waar.. Na een jaar nogsteeds zoekend naar een woning. Mooi om waar te zijn.

Heel slecht.

Etienne

Ontzettend fijn systeem! Ik heb Rentbird slechts iets meer dan een maand gebruikt, en toen had ik al een woning gevonden. Je merkt echt dat je sneller bent dan anderen en ineens kon ik bij veel... Ontzettend fijn systeem! Ik heb Rentbird slechts iets meer dan een maand gebruikt, en toen had ik al een woning gevonden. Je merkt echt dat je sneller bent dan anderen en ineens kon ik bij veel woningen wel komen kijken. Dubbel en dwars waard, buiten tijd en energie heb ik waarschijnlijk een goedkoper appartement gevonden dan ik via de reguliere weg zou hebben! Thx Rentbird!

Ontzettend fijn systeem!

Jesse

Na een aanvraag te hebben gedaan voor een refund bleef het stil waardoor ik mijn vraagtekens zette bij Rentbird als een organisatie. Kreeg vandaag toch het geld terug en een voicemail waarin... Na een aanvraag te hebben gedaan voor een refund bleef het stil waardoor ik mijn vraagtekens zette bij Rentbird als een organisatie. Kreeg vandaag toch het geld terug en een voicemail waarin uitgebreide excuses werden gemaakt. Mijn aanvraag was tussen wal en schip beland. Kan gebeuren. Uiteindelijk netjes opgelost. Duimpie dus!

Review titel

Niet goed geld terug (Duimpie!)

Goldenskull

Prima site, overzichtelijk aanbod in de mail nadat je een zoekopdracht hebt aangemaakt.

Prima site