Rentbird

sandra

Top bedrijf ! veel bezichtigingen gehad en na 8 weken gewoon al een nieuwbouw woning
was 4 jaar opzoek naar een woning maar door rentbird zo gevonden
geen woorden voor is een super bedrijf

Review titel

Woning gevonden binnen 8 weken!

Reactie Rentbird:

Hi Sandra, Gefeliciteerd! Wat goed! Heel veel geluk in je nieuwe woning en bedankt dat je Rentbird hebt gebruikt! Groeten Team Rentbird

Ylan

Op aanraden van vrienden afgesloten en kreeg dagelijks meerdere updates via app. Zelfs zo snel dat ik de update van Rentbird sneller kreeg dan de mailupdate van de woningaanbieder zelf!

Super updates!

Reactie Rentbird:

Hi Ylan, daar doen we het voor! Goed te horen en bedankt dat je Rentbird hebt gebruikt! Groeten Team Rentbird

Mari

Love this app definitely using it again. Great attention

Great app

Great to hear Mari, you are very welcome :)! Kind regards Team Rentbird

Seegers

Ik kreeg echt elke dag meldingen van nieuwe woningen, helaas is het gewoon een hele drukke tijd in de woningmarkt waardoor het wel druk en lastig was maar het heeft uiteindelijk toch uitbetaald.

Top site

Reactie Rentbird:

Hoi Joris, leuk te lezen en bedankt dat je Rentbird hebt gebruikt voor jouw zoektocht! Groeten Team Rentbird

Freek

Via Rentbird krijg je van meerdere woningaanbieders updates, zodat je dit niet zelf in de gaten hoeft te houden. Op dit moment past het niet voor mij om een nieuwe woning te zoeken, maar wanneer dit... Via Rentbird krijg je van meerdere woningaanbieders updates, zodat je dit niet zelf in de gaten hoeft te houden. Op dit moment past het niet voor mij om een nieuwe woning te zoeken, maar wanneer dit wel weer van toepassing is, ga ik Rentbird weer gebruiken.

Overzichtelijke service

Reactie Rentbird:

Hi Freek, dank voor je positieve bericht en we zien je graag weer terugkomen zodra het nodig is! Groeten Team Rentbird

Esther

Het fijne aan Rentbird is dat je whatsapp meldingen ontvangt wanneer er een woning vrij komt die past binnen jouw zoekopdracht. Daardoor kun je direct reageren!

Goeie ervaring!

Reactie Rentbird:

Hoi Esther, leuk te lezen en bedankt dat je Rentbird hebt gebruikt bij jouw zoektocht! Groeten Team Rentbird

Kaj

Door de snelle notificaties can Rentbird is het eindelijk mogelijk om op beschikbare appartementen te reageren. Voordat ik Rentbird gebruikte was ik altijd te laat met reageren.

Review titel

Je bent er het eerste bij met Rentbird.

Reactie Rentbird:

Hi Kaj, dank voor je bericht! Goed te horen dat het jou helpt. Veel succes! Groeten Team Rentbird

Tom

Service scheelt tijd, en is zeker aan te raden als men hier een tekort aan heeft.

Prima service

Reactie Rentbird:

Hi Tom, dank voor je reactie. Goed te horen dat het je tijd heeft gescheeld! Groetjes Team Rentbird

Christina

Super simple and I reccomended it to other friends who already found their new appartment!

Really fast and easy

Reactie Rentbird:

Hi Christina, thanks for your kind words and thank you for using Rentbird. Good luck and kind regards, Team Rentbird

Victor

Sneller dan verwacht wat gevonden!

Snel geholpen

Reactie Rentbird:

Hey Victor, gefeliciteerd en wat fijn te horen. Veel woonplezier! Groetjes Team Rentbird