Rentbird

Kaloyan Garnev

By using Rentbird I quadrupled my viewings per week by just being the first to respond. I recommend it to everyone who is struggling with finding a place

Review titel

Housing in the Netherlands made easy

Reactie Rentbird:

Hi Kaloyan, thanks for you kind words and thank you for using Rentbird. We wish you all the best! Greetings Team Rentbird

Andres

They concentrate all the scattered websites into 1 place and also they send me whatsapp notification everytime there is a posting. Definitely a plus in this savage housing market!

All in one

Reactie Rentbird:

Hi Andres, great to hear and thanks for using Rentbird! We wish you all the best. Warm regards Team Rentbird

Mo

Rentbird

Dank je Mo!

Steven

Dankzij Rentbird een nieuwe woningen gevonden. Je komt veel sneller in aanmerking voor bezichtigingen omdat je als eerste kan reageren.

Werkt echt

Reactie Rentbird:

Hi Steven, gefeliciteerd met je nieuwe woning!! Dank voor je positieve feedback en we wensen je heel veel geluk in je nieuwe woning! Groeten Team Rentbird

Jeroen van der Ha

Aangemeld op dit platform en altijd een van de eerste reacties! Werkt goed, goede service en gegarandeerd resultaat.

Top website!

Reactie Rentbird:

Hi Jeroen, dank voor je positieve woorden! Bedankt dat je Rentbird hebt gebruikt en heel veel succes met alles! Groeten Team Rentbird

Laura

Ik ben erg blij met de woningen die ik kreeg aangeboden. Rentbird doet erg zijn best en is makkelijk in gebruik

Bedankt!

Reactie Rentbird:

Hi Laura, dank voor je positieve woorden! Bedankt dat je Rentbird hebt gebruikt en heel veel succes met alles! Groeten Team Rentbird

Celine Vandelook

Heel handig om via WhatsApp meldingen te krijgen! Na 4 weken heb ik een woning gevonden. Echte aanrader!

Review titel

Snel en makkelijk een woning gevonden

Reactie Rentbird:

Wow Celine, gefeliciteerd en wat supersnel! Heel fijn te lezen en we zijn blij dat we hebben kunnen helpen! Daar doen we het voor! Groeten Team Rentbird

Sarina

Helaas geen woning gevonden via rentbird.

Helaas geen woning gevonden via rentbird.

Maar het heeft wel erg geholpen bij zoeken 24/7 krijg je meldingen waardoor je veel sneller kan reageren en meer kans maakt. Hierdoor ook meer bezichtigingen dan normaal gehad!
Je kan zelf instellen hoe je bericht wilt worden je kan ook je eisen instellen.

Ondanks dat ik niets gevonden heb via rentbird zal ik het zeker aanraden en als het nodig is zeker zelf weer gebruiken!

Handig!

Reactie Rentbird:

Hi Sarina, dank voor je positieve feedback! Jammer dat je niets gevonden hebt maar fijn dat het enigszins geholpen heeft. Veel succes met jouw zoektocht! Groeten Team Rentbird

Nicole Hofte

Mega fijn! Het scheelt ontzettend veel tijd en ik heb er veel bezichtigingen aan over gehouden. Daarnaast ook erg makkelijk om je wensen aan te passen. Echt een aanrader dus!

Super!

Reactie Rentbird:

Hi Nicole, wat super te horen! Bedankt dat je Rentbird hebt gebruikt en heel veel succes met alles! Groeten Team Rentbird