Maarten Hoogendam

Zowel over de cursus als het product van Renovlies NL zijn wij uitermate tevreden. Tijdens de cursus veel nuttige tips gekregen en in de praktijk bleek het renovlies 200 gr ideaal te verwerken.

Reactie Renovlies Nederland:

Dank je wel Maarten voor je mooie review!
We zijn blij dat je zo tevreden bent met ons product en met de workshopavond, daar doen we het voor ☺
Heel veel geluk in jullie nieuwe...
Dank je wel Maarten voor je mooie review!
Heel veel geluk in jullie nieuwe woning.

Jolien

Aardige, vakkundige mensen. Ontzettend veel tips gekregen hoe je het beste kunt behangen en vervolgens zelf kunnen oefenen. Na deze avond hebben we er vertrouwen in dat we zelf aan de slag kunnen.... Aardige, vakkundige mensen. Ontzettend veel tips gekregen hoe je het beste kunt behangen en vervolgens zelf kunnen oefenen. Na deze avond hebben we er vertrouwen in dat we zelf aan de slag kunnen. Absolute aanrader!

Reactie Renovlies Nederland:

Dank je wel Jolien voor je mooie review!
Fijn dat je zoveel aan de workshopavond hebt gehad.
Heel veel succes bij het klussen.

Quinty

Goede service, goede kwaliteit product!

Reactie Renovlies Nederland:

Bedankt voor je mooie eindoordeel Quinty!☺

Es

Supernetjes en snel gewerkt, echt top.
Iets meer communicatie tijsens de klus zou wel fijn zijn.

Goedemorgen Esther,
Fijn dat je zo blij bent met het eind resultaat! en bedankt voor je mooie eindoordeel.
Goedemorgen Esther,
Wij vinden het Jammer dat je de communicatie zo ervaren hebt. Naar onze mening zijn wij daar heel duidelijk in geweest. Wij vragen om 10 werkdagen voor ons te reserveren en in die tussentijd geen andere werkzaamheden uit te voeren en dat wij binnen dit termijn de werkzaamheden afronden (dit staat overigens ook in de opdrachtbevestiging en de laatste mail nog eens vermeld) Ik had ook aangegeven in het telefoongesprek toen ik je belde voor de startdag dat die waarschijnlijk later zou worden maar dat er ook nog steeds een mogelijkheid was dat we toch nog eerder zouden starten, dat dit geheel afhankelijk was van de andere woningen waar we toen al bezig waren en dat je dat dan nog zou horen. Ik was dan ook erg verbaasd toen ik je 1 of 2 dagen later belde dat we toch eerder kunnen starten dat je andere werkzaamheden gepland had in de 10 werkdagen die voor onze werkzaamheden in onderling overleg gereserveerd waren. Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe we dit nog beter kunnen communiceren dan nu.
Heel veel geluk in je nieuwe woning toegewenst.

B. Berendsen

Prima product en goede service

Reactie Renovlies Nederland:

Bedankt voor je review Bark.

Koen & Astrid

Top bedrijf! Fijn en snel contact, en behulpzaam!

Reactie Renovlies Nederland:

Dank je wel Koen en Astrid voor jullie mooie review!

Danny Peters

Goede producten die een mooi eindresultaat hebben gegeven. Ik heb 200m2 renovlies gehaald en verf. Helaas had ik wat renovlies tekort. Dit is het lastige als de woning nog niet is opgeleverd. Er is... Goede producten die een mooi eindresultaat hebben gegeven. Ik heb 200m2 renovlies gehaald en verf. Helaas had ik wat renovlies tekort. Dit is het lastige als de woning nog niet is opgeleverd. Er is besteld aan de hand van een plattegrond met behulp van Renovlies Nederland. Ik reken hen dit dan ook niet echt aan.
Het eindresultaat is in ieder geval prachtig en de uitleg was praktisch en handig. De workshop zelf heb ik niet kunnen volgen.

Bedankt voor je review Danny en fijn dat het eindresultaat mooi is geworden,
Bedankt voor je review Danny en fijn dat het eindresultaat mooi is geworden,
Jammer dat je te kort kwam, maar gelukkig dat je het ons niet aanrekent. Wij rekenen het uit met een standaard snijverlies (wat men gemiddeld nodig heeft) maar we zijn natuurlijk wel afhankelijk van het snijverlies wat een klant gebruikt en je had ook niet heel veel speling met 200 m2 bestelling en onze berekening van 195 m2 die je incl. standaard snijverlies nodig zou hebben. We hadden dus zelfs nog 50 m2 meer genomen dan de 150 m2 die jij ingeschat had. Dus je hebt dan helaas wel meer dan een gemiddeld snijverlies gehad ben ik bang voor.
Maar dat het mooi geworden is, dat is het allerbelangrijkste toch?

Annelies Breij

Vriendelijke behulpzame mensen

Reactie Renovlies Nederland:

Bedankt voor je review Annelies.
Groet Diana en Eric

van Doorn

Goed geadviseerd door Diana, zij kon al mijn vragen beantwoorden en gaf daarbij extra tips voor het aanbrengen van het behang in onze nieuwbouwwoning. Alles wat we nodig hadden zat erbij, het zit er... Goed geadviseerd door Diana, zij kon al mijn vragen beantwoorden en gaf daarbij extra tips voor het aanbrengen van het behang in onze nieuwbouwwoning. Alles wat we nodig hadden zat erbij, het zit er nu een week op en het resultaat mag er zeker zijn!

Reactie Renovlies Nederland:

Dank je wel Eveline voor je mooie woorden!
En wat fijn om te lezen dat het zo goed gelukt is en het resultaat er mag zijn, dat zijn ook jouw verdiensten ☺
Groet Diana

van de Pol

Super netjes en snel gedaan! Alles is te overleggen. De muren als ook de hoeken net alsof het gestuct is. Heel blij mee!

Reactie Renovlies Nederland:

Dank je wel Bettina voor je leuke enthousiaste review!