Hoe was de communicatie?
Wat vond u van de offerte
Wat vindt u van het resultaat?

Peet Veldhuizen

We hebben ze leren kennen als een jong, dynamisch bedrijf waarmee je goed afspraken kunt maken. Er wordt snel en zorgvuldig gewerkt en ze houden zich aan afspraken. Als het iets anders moet worden... We hebben ze leren kennen als een jong, dynamisch bedrijf waarmee je goed afspraken kunt maken. Er wordt snel en zorgvuldig gewerkt en ze houden zich aan afspraken. Als het iets anders moet worden opgelost wordt dit goed doorgesproken
kortom we zijn heel tevreden met de renovatie

Heeft u feedback voor ons?

goede communicatie met bijbehorend resultaat

Bram Doornbos

We hebben een prachtige schuur gekregen!

Heeft u feedback voor ons?

Robert is een enthousiaste jonge ondernemer, die zijn beloften nakomt!

Rob Hinse,

We hadden een heel goede afspraak en op de juiste dag kwamen 3 jonge medewerkers het schuurdak vervangen. Dat deden ze in 1 uur en 20 minuten en het ziet er heel erg mooi uit. We zijn buitengewoon... We hadden een heel goede afspraak en op de juiste dag kwamen 3 jonge medewerkers het schuurdak vervangen. Dat deden ze in 1 uur en 20 minuten en het ziet er heel erg mooi uit. We zijn buitengewoon tevreden met jullie personeel. En ja, ook het oude asbestdak werd keurig netjes meegenomen.

heel erg tevreden

Ben van Maanen

Heel correct

Heeft u feedback voor ons?

alles correct verlopen snelle en bekwame mensen

Hoefakker

Enthousiaste verkoper, bedrijf houd van doorpakken, in de communicatie lijnen intern nog wat rommelig, in de uitvoering afspraken nakomend met wat bijsturing van klant ;)

Heeft u feedback voor ons?

blijf werken aan interne en externe communicatie , overige een prima aanpak met goede partijen

Huijsman

Goed overleg tijdens offerte stelling. Vragen worden snel beantwoord
Er wordt netjes gewerkt. Aftersales is uitstekend

Heeft u feedback voor ons?

Vermeld Ral kleuren van materiaal in offerte in relatie tot kleurstelling voor latere investering in bijv (garage)deuren etc

Fiesta Grill

Snelle en duidelijke afhandeling van de aanvraag.

Heeft u feedback voor ons?

Wellicht enige ruimte inbouwen voor verschuiving van de opdracht bij slecht (regen) weer. Sommige bedrijven hebben apparatuur dat moet blijven draaien en niet af te dekken is zoals inpandige koel/... Wellicht enige ruimte inbouwen voor verschuiving van de opdracht bij slecht (regen) weer. Sommige bedrijven hebben apparatuur dat moet blijven draaien en niet af te dekken is zoals inpandige koel/ vriescellen en meterkasten.

Cor

Netjes duidelijk en snel

Alles prima, geen feedback

V.O.F.

Goede ervaring, komt afspraken goed na goed benaderbaar

goed samengewerkt

Reus Holland