Renaplus

In welke mate bent u tevreden over het eerste contact met de verkoper?
Hoe beoordeelt u (de expertise van) onze elektricien?
Hoe beoordeelt u (de expertise van) onze plaatsers?

Roel Van den Bergh

Vriendelijke mensen en een zorgvuldige installatie

Waarom? Beschrijf hier uw ervaring.

Vriendelijk en alles netjes geplaatst

Hoe tevreden bent u over de administratieve opvolging van uw dossier?

Zeer tevreden, zeer snelle en goeie opvolging

Familie Gaublomme-Bakic

Alles netjes geplaatst en opgeruimd

Waarom? Beschrijf hier uw ervaring.

Correcte uitleg over de installatie

Hoe tevreden bent u over de administratieve opvolging van uw dossier?

Geen enkel probleem ondervonden en steeds vlot bereikbaar.

G Roosemont

Wolfgang Du Tré

Techniekers beschikken over de kennis die de verkoper niet heeft, en dat zorgt voor veel fouten achteraf en slechte communicatie. Tot grote frustratie bij de techniekers en de klant.

Waarom? Beschrijf hier uw ervaring.

Bedoeling was dat wij zouden opdraaien voor de extra kosten die zij niet hadden voorzien in de offerte.

Hoe tevreden bent u over de administratieve opvolging van uw dossier?

Van in het begin was het duidelijk dat de 'verkoper' van de zonnepanelen niet beschikt over de nodige technische kennis, met alle gevolgen van dien. Alles ging in orde komen, veelbelovend maar... Van in het begin was het duidelijk dat de 'verkoper' van de zonnepanelen niet beschikt over de nodige technische kennis, met alle gevolgen van dien. Alles ging in orde komen, veelbelovend maar achteraf alleen maar miserie. Laadpalen raakten niet gekeurd, bedoeling was dat wij nog extra kosten maakten om dit gekeurd te laten krijgen. Zonnepanelen hebben 1 maand stilgelegen in volle zomer, communicatie was er niet langs hun kant, laat staan haast om dit te bekijken. Nu voor de tweede keer een probleem met de zonnepanelen, alweer geen reactie. Zekeringskast van de laadpalen is te klein, terwijl we duidelijk vroegen om rekening te houden met de toekomst en er een grote kast van in het begin te plaatsen! Laadpaal binnen kapot, 'neem best zelf contact met de leverancier' is wat ze zeggen. Terwijl de leverancier dit nog nooit had meegemaakt. 3 maanden heeft dit geduurd! Veel verkoop, weinig kennis, nog minder communicatie. Ik had nog slechte verhalen gehoord van Rena Plus, helaas te laat ... Dus misschien via deze weg nog eens proberen: antwoorden jullie aub op mijn mail ivm de zonnepanelen? Reeds twee keer gemaild ondertussen!!

Kris Raes

Zeer degelijke en nette plaatsing gebeurt.

Waarom? Beschrijf hier uw ervaring.

Vriendelijk en professioneel. Top!

Hoe tevreden bent u over de administratieve opvolging van uw dossier?

Heel punctueel en vriendelijke communicatie.

A. Verhofstede

Professioneel en correct

Waarom? Beschrijf hier uw ervaring.

Zeer bekwame elektricien die na de installatie alles zeer goed heeft uitgelegd.

Hoe tevreden bent u over de administratieve opvolging van uw dossier?

Factuur correct volgens de afspraken

Gunter Smet

Draden op de gevel zijn niet mooi weggewerkt en/of afgewerkt. Gemeld via mail maar er is niet gezorgd voor een oplossing. Heel jammer.

Professioneel gewerkt

Was ok.

Mark Willekens

Heldere en eerlijke informatie. Transparante offerte, vriendelijk en correct.

Waarom? Beschrijf hier uw ervaring.

Net afgewerkt, goede informatie, zeer vriendelijk.

Hoe tevreden bent u over de administratieve opvolging van uw dossier?

Zeer tevreden, duidelijke communicatie en bereikbaar.

Yvan Letschert

Matthias was een zeer goede hulp in het begeleiden naar de juiste keuze van onze zonnepaneleninstallatie. Is deskundig, neemt zijn tijd bij het plaatsbezoek en geeft een correcte uitleg. Plaatsing... Matthias was een zeer goede hulp in het begeleiden naar de juiste keuze van onze zonnepaneleninstallatie. Is deskundig, neemt zijn tijd bij het plaatsbezoek en geeft een correcte uitleg. Plaatsing kon vrij snel en met zorg voor esthetiek van de woning.

Waarom? Beschrijf hier uw ervaring.

Alles werd mooi weggewerkt van bekabeling zoals het hoort.

Hoe tevreden bent u over de administratieve opvolging van uw dossier?

Nathalie volgt alles netjes op van het dossier en communicatie met Renaplus loopt vlot.

Pieter VM

Het eerste contact met Mathias was perfect.
Een verkoper die luistert en met kennis van zaken, hij wou ook meedenken over wel of geen batterij.
Iemand die niet opdringt, dat werkt voor mij...
Het eerste contact met Mathias was perfect.
Iemand die niet opdringt, dat werkt voor mij altijd beter.

De plaatsers hebben perfect uitgevoerd wat op voorhand besproken was.

Waarom? Beschrijf hier uw ervaring.

Zeer vriendelijke elektricien, kijkt naar de beste oplossing voor het plaatsen van bekabeling en omvormer.

Hoe tevreden bent u over de administratieve opvolging van uw dossier?

Helemaal zoals het moet zijn.
Duidelijke mailing en duidelijke afspraken
Perfect.