Wesley, YoungCapital

Een hele fijne training die je echt handvatten geeft waarmee je de dag erna al aan de slag kan. Marc denkt verder dan je antwoorden en geeft advies op maat.

Lisa

Ik heb de listen to sell training gevolgd

De tijd tussen de drie verschillende trainingen geven je ook echt de mogelijkheid om met je leerdoelen aan de slag te gaan. Dit gaat verder dan alleen het toepassen van verkregen informatie en... De tijd tussen de drie verschillende trainingen geven je ook echt de mogelijkheid om met je leerdoelen aan de slag te gaan. Dit gaat verder dan alleen het toepassen van verkregen informatie en technieken, namelijk ook het creëren van een andere mindset waardoor je beter en/of rustiger bij een klant zit.

Ik heb drie trainingsdagen van Marc gehad, allemaal waren enorm leerzaam. Hij gaat tijdens de training de verdieping in en zorgt dat alle onderwerpen relevant zijn voor alle deelnemers. Marc heeft... Ik heb drie trainingsdagen van Marc gehad, allemaal waren enorm leerzaam. Hij gaat tijdens de training de verdieping in en zorgt dat alle onderwerpen relevant zijn voor alle deelnemers. Marc heeft geen standaard programma maar proeft echt waar behoefte aan is in de groep.

YoungCapital

Ik heb de training van Marc als zeer inspirerend ervaren. Marc is in staat om je te triggeren om echt kritisch te kijken naar hoe je je opstelt in een gesprek. Hij houdt je een goede spiegel voor... Ik heb de training van Marc als zeer inspirerend ervaren. Marc is in staat om je te triggeren om echt kritisch te kijken naar hoe je je opstelt in een gesprek. Hij houdt je een goede spiegel voor zonder waarde-oordeel, en hij blijft met je weken tot het goed is. De kracht van deze training was wat mij betreft de interactie, het gewoon doen en oefenen i.p.v. te veel tijd te spenderen aan de theorie. Ik ben enthousiast!

Marc wist binnen de groep een erg open en relaxte sfeer te creëren waardoor er voor een ieder meer uit de training gehaald kon worden. Er was veel ruimte voor feedback en de afwisseling tussen... Marc wist binnen de groep een erg open en relaxte sfeer te creëren waardoor er voor een ieder meer uit de training gehaald kon worden. Er was veel ruimte voor feedback en de afwisseling tussen zenden en doen was super goed ingericht. In tegenstelling tot vele andere trainingen kwam ik hier met veel energie vandaan!

Heel goed! Fijne sales training gehad, gaat erg diep in op de stof maar op een hele fijne manier. Veel afwisseling tussen theorie en leuke oefeningen.

Nino

De training van Marc is de beste training die ik heb gehad. De rust waarmee Marc alles brengt, de praktijkvoorbeelden en de manier waarbij hij precies de vinger op de zere plek kan leggen is... De training van Marc is de beste training die ik heb gehad. De rust waarmee Marc alles brengt, de praktijkvoorbeelden en de manier waarbij hij precies de vinger op de zere plek kan leggen is magistraal. Een mega aanrader voor iedereen, ook die niets met sales te maken hebben.

Angela van Ewijk kinderopvang KaKa

Duidelijk en praktische informatie

Ik vond het een hele leerzame training waar ik erg veel aan gehad heb. Ik zou het aan iedereen aanraden.