Kinderopvang kaka

Positief, ervaring rijker, inzichten

KaKa Kinderopvang

Heldere inzichten en bruikbare adviezen.
Leerzame intervisies.
Veel ruimte tot sparren met collega's en inbreng praktijksituaties.

Kinderopvang KaKa

Training die veel inzichten geeft om dichter bij elkaar te komen, elkaar te begrijpen, dezelfde taal/ kleur te gaan communiceren met collega's en/of een team.

Dennis van Berlo / Tree Eleven

Ik heb van Marc enkele dagen training gehad. In deze training voor (toekomstige) professionele trainers stond groepsdynamiek centraal.

Marc is iemand die de aandacht echt naar de...

Marc is iemand die de aandacht echt naar de deelnemers brengt. Geen standaard programma dat wordt afgespeeld, maar aansluiten en inspelen op wat er ter sprake komt en wat ons als deelnemers dient.

Ik heb ervan genoten om te zien hoe Marc tijdens ons proces verschillende posities in nam. Hij volgde en leidde en dat combineerde hij met een ontspannen houding en humor. Zo konden we als groep groeien om zelf ook meer die verantwoordelijkheid te pakken, werd het meer 'ons' leerpad en daagde hij ons uit op een manier die bij ons als groep paste.

Marc wist met de keuze van de werkvormen heel goed in te spelen op onze leerdoelen. Niet enkel praten, maar juist doen, oefenen en in de prakrijk brengen.

Voor mij was dit een zeer positieve ervaring en ik zou Marc als trainer ook zeker aanbevelen.

Kinderopvang KaKa

Erg fijne sfeer en een hoop geleerd

Eva de Lange

Fijne training die veel handvaten geeft om zelf mee aan de slag te gaan.

Samantha Willemsen, VESTEN ENGINEERING

Leerzame training gehad, ik kon de tips die werden gegeven gelijk toepassen. Expertise en enthousiasme van de trainer zorgde ervoor dat iedereen betrokken bij de theorie was. De afwisseling tussen... Leerzame training gehad, ik kon de tips die werden gegeven gelijk toepassen. Expertise en enthousiasme van de trainer zorgde ervoor dat iedereen betrokken bij de theorie was. De afwisseling tussen oefening en theorie was erg prettig! De training heeft mij aan het denken gezet en gemotiveerd om mijzelf verder te ontwikkelen. Absoluut een aanrader!

Jordy de Graaf / Vesten Engineering

Fijne ervaring met Marc als trainer. Prettig hoe hij binnen de groep leerbehoeftes inventariseert en vanuit daar zijn training vorm geeft.