AJ

Prima product, voldoet aan de verwachting, goede communicatie en vlotte levering.

Reactie RelaxedMoodz:

Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. Mocht je nog een verbetertip hebben waarmee wij een volgende keer vijf sterren zouden verdienen, dan hoor ik het graag! Heel... Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. Mocht je nog een verbetertip hebben waarmee wij een volgende keer vijf sterren zouden verdienen, dan hoor ik het graag! Heel veel plezier van de hamamdoeken en graag nog eens tot ziens. Fijne dag en relaxte groet, Grietje | Relaxedmoodz.com

Kaat

Prachtige hammam schaal, snel verzonden. Blij mee!

Reactie RelaxedMoodz:

Goedemorgen Kaat, dank je wel voor je mooie review! Wat fijn dat je zo blij bent met de hammamschaal. Heel veel plezier ervan en graag nog eens tot ziens! Relaxte groet, Grietje | Relaxedmoodz.com

Goed en mooi materiaal.

Daniëlle

Zijn vriendelijk en bieden goede service. Mooie producten!

C. Peterse-Limon

Ik heb mijn bestelling in goede orde ontvangen... stevig verpakt... met een leuk presentje als dank! Suc6! ?

Jos

Goed product en snelle en vriendelijke service!

Hubrechts

Men was zeer vriendelijk en behulpzaam. Stak veel energie om de klant tevreden te stellen en om een optimale hulp te bieden.

Snelle levering. Blij met deze zachte hamamdoek.

Goed, er was prima contact over een reclamering, en die is naar mijn tevredenheid snel en goed opgelost