Arnout Drent

We hebben ons huis laten impregneren en wat voegwerk laten herstellen. Ontzettend goeie dienst geleverd, ook in communicatie. Aanrader!

WH Bouma

Csn/Reinigingskenners heeft de gevels van ons huis schoongemaakt, het voegwerk deels vervangen en vervolgens alles geïmpregneerd. De mensen die het werk uitvoerden waren zonder uitzondering... Csn/Reinigingskenners heeft de gevels van ons huis schoongemaakt, het voegwerk deels vervangen en vervolgens alles geïmpregneerd. De mensen die het werk uitvoerden waren zonder uitzondering hardwerkende vriendelijke professionals. Een echt klantvriendelijk bedrijf, wat ons betreft een absolute aanrader!

Henry van der Doelen

Prima bedrijf, ze hebben ons dak gereinigd en gecoat. Het ziet er weer mooi uit, kan er weer jaren tegen en in de planning hebben ze fijn meegedacht.

Kees Koenen

Reinigingskenners / CSN heeft onze villa in de Randstad weer als nieuw gemaakt. Plezierige medewerkers, trots op hun werk. Alles in goed overleg uitgevoerd. Ze hebben na de klus alles keurig weer... Reinigingskenners / CSN heeft onze villa in de Randstad weer als nieuw gemaakt. Plezierige medewerkers, trots op hun werk. Alles in goed overleg uitgevoerd. Ze hebben na de klus alles keurig weer opgeruimd en netjes achtergelaten. Een voorbeeldbedrijf!

Ron

Dakpannen laten reinigen en impregneren. Zeer vriendelijke en hardwerkende werknemer. Wij zijn dik tevreden.

Herman

Zeer netjes en volgens afspraak uitgevoerde werkzaamheden voor het reinigen en impregneren van onze gevels

Ad van der Paauw

Met dit bedrijf kunt u met een gerust hart in zee gaan. Ik heb mijn dak laten schoonspuiten en een paar dagen later laten coaten. Alles netjes opgeruimd, vriendelijk personeel. Helemaal geen... Met dit bedrijf kunt u met een gerust hart in zee gaan. Ik heb mijn dak laten schoonspuiten en een paar dagen later laten coaten. Alles netjes opgeruimd, vriendelijk personeel. Helemaal geen negatieve dingen kunnen opmerken. Twijfel je om met hen in zee te gaan vraag een paar referenties en ga daar zelf kijken, praat met deze mensen die je voor zijn gegaan. Een aanrader.

Teun

Prima bedrijf, dak laten reinigen en coaten, vriendelijk en beleefd personeel, alles goed schoongemaakt na het reinigen en alles goed afgeplakt voor het coaten, en mijn dak ziet er weer als nieuw... Prima bedrijf, dak laten reinigen en coaten, vriendelijk en beleefd personeel, alles goed schoongemaakt na het reinigen en alles goed afgeplakt voor het coaten, en mijn dak ziet er weer als nieuw uit, TOP!

Fam van der wal

Netjes, vriendelijk,zeer bekwaam

Lodewijk Rozendaal

Dit is een geweldig bedrijf ,het doet wat afgesproken is voor de afgesproken prijs En laten alles perfect achter . Heb de muren laten schoonspuiten en voegen plus in laten spuiten . BEDANKT... Dit is een geweldig bedrijf ,het doet wat afgesproken is voor de afgesproken prijs En laten alles perfect achter . Heb de muren laten schoonspuiten en voegen plus in laten spuiten . BEDANKT
EN TOP MEDEWERKERS HARDE WERKERS