I Ben Razeg

Snel en gemakkelijk container huren

Goede communicatie

J. C. W. Vd Ven

Heel goed

Anita van Nieuwland

Een heel fijne chauffeur die goed meedacht over de beste plek om de container neer te zetten

Chauffeur . Dikke plus

Ok

Tops

Snelle service, met wel veel telefoonverkeer

Tips

Planning en gemaakte afspraken beter op elkaar afstemmen.

M Verbon

Ophalen is onbeschoft gegaan. In het ophaal bericht had ik vermeld dat er een onbeladen aanhanger voor zou staan. Een 1 asser die erg licht is. Deze mag aan de kant, maar zet hem a.u.b. daarna weer... Ophalen is onbeschoft gegaan. In het ophaal bericht had ik vermeld dat er een onbeladen aanhanger voor zou staan. Een 1 asser die erg licht is. Deze mag aan de kant, maar zet hem a.u.b. daarna weer op zijn plek. Maandagochtend 5 juni 2023 is deze opgehaald en heeft de chauffeur de aanhanger half in de bosjes en midden op het fietspad achtergelaten en niet terug gezet op zijn plek.

Tops

Levering was super snel en goed.

Tips

Ophalen heeft de chauffeur onze aanhanger op de openbare weg achtergelaten. Zeer onbeschoft en gevaarlijk voor het overige verkeer.

Prima service snel en goed georganiseerd

Jeannette Van Hemert

Niks

Niks

Plaatsing container ging goed
Op halen een drama
Staat nog steeds bij mij en half mei een ophaal datum gekregen en tot op heden nog niet opgehaald
Aantal keren contact gehad en ze...
Plaatsing container ging goed
Op halen een drama
Aantal keren contact gehad en ze gaven aan dat de container zou worden opgehaald
In de laatste mail stond vrijdag 2 juni en helaas de bak staat er nog
Deze wordt nu als vuilnisbak gebruikt !!!

Milena Ivanova

Fast and easy, very convenient service

R Bonenberg

Heel correct