Prima geregeld!

Barry

Tops

Overleg op locatie

Reactie RegioContainer.nl:

Dank je wel voor de mooie review. Dit zijn berichten waar wij enorm blij van worden. Hopelijk zien wij je snel weer terug bij RegioContainer.nl
Groeten,
Badr

Goedemiddag,
Dank je wel voor de mooie review. Daarmee gaan wij goed het weekend in.
Fijne dag verder!

PETER Brands

Een dag later dan de aankondiging is de container nog niet opgehaald.

Goede ervaring. Alleen zou er iemand ons terugbellen de dag nadat wij hadden gebeld met een vraag welke container wij moesten hebben. Hij heeft nooit terug gebeld, dus uiteindelijk wij maar weer... Goede ervaring. Alleen zou er iemand ons terugbellen de dag nadat wij hadden gebeld met een vraag welke container wij moesten hebben. Hij heeft nooit terug gebeld, dus uiteindelijk wij maar weer gebeld. Daarna ging alles goed.

Goedemiddag,
Dank je wel voor het achterlaten van deze mooie review. Onze excuses voor het niet tijdig terugbellen. We gaan even nakijken waar dat is misgegaan. Desalniettemin zijn wij blij dat de overige zaken goed zijn verlopen. Een heel fijn weekend toegewenst!

J van Hoorn

Zeer goed geregeld zou het iedereen aanraden

Beste John,

S boele

Top

Tops

Misschien even een mail dat jullie de volle container weer hebben op gehaald

Beste Sylvia,
Beste Sylvia,
Dank je wel voor de mooie review. Wij zijn ook blij met de feedback van je voor de berichtgeving van de volle container. Hier gaan wij mee aan de slag. Zo kunnen wij onze service blijven verbeteren. Hele fijne dag toegewenst.

Ger Weening cswdienstverlening

Top!!đź‘Ť

It was a good experience. The container was delivered and picked up after the request very quickly. Didn’t have any issues.