Kwaliteit
Advies
Nazorg
Communicatie

Bouman

Mooie sortering en vriendelijke service.

Niets te veel bij aandragen van tegels en behulpzaam bij afname.

RV

Uitstekende service, met een scherpe prijs. Ik had per ongeluk een klein issue veroorzaakt bij de aflevering, welke fantastisch is opgelost door Bart en Niek.

Klantgerichtheid, goede service, goede prijs

P.Sijbrands

Mijn eerste contact met Regge-Tegels was via de heer Bart .
Heeft mij uitstekend geholpen de juist tegel te vinden.
Zelfs de tegels die niet in zijn assortiment voorkwamen heeft hij...
Mijn eerste contact met Regge-Tegels was via de heer Bart .
Heeft mij uitstekend geholpen de juist tegel te vinden.
Zelfs de tegels die niet in zijn assortiment voorkwamen heeft hij aangeboden en besteld.
En dit alles ook voor een eerlijke prijs.
Daarnaast heeft hij ook gezorgd dat de 270m2 tegels perfect gelegd zijn.
Meer dan proficiat voor Regge -tegels.

Betrouwbaar en doen wat ze zeggen.

Prima verlopen

Vloer is uitstekend gelegd.

Ontvangstruimte en showroom zouden beter kunnen

Regge heeft onze tegels geleverd voor een zeer aantrekkelijke prijs, bij vragen zoveel telefonisch als per email kreeg ik altijd zeer snel een antwoord, ook de levering is prima en op tijd gelopen

prijs, snelle reactie bij vragen

firma Omon en zonen

We zijn erg tevreden vanaf het moment dat we bij jullie de deur binnen gingen. We werden vriendelijk ontvangen en geholpen met kennis van zaken. Het email contact verliep erg prettig en op al onze... We zijn erg tevreden vanaf het moment dat we bij jullie de deur binnen gingen. We werden vriendelijk ontvangen en geholpen met kennis van zaken. Het email contact verliep erg prettig en op al onze vragen werd snel geantwoord.
De tegels waren ook erg goed verpakt wat voor het vervoer weinig risico's op schade geeft.

klantgerichtheid, luisteren naar de klant, advies en afhandeling

Rehan

Prima advies, snelle levering, goede kwaliteit.

Goede vriendelijke service, en eerlijke prijs. Zeer tevreden

Wellicht beter leveringen pro actief managen en klanten op de hoogte stellen. Had geen sms gekregen van de levering en tijdstip wanneer chauffeur zou komen afleveren.

Matthijs Hutten

Ervaring is top. Snelle en goede adviezen omtrent de mooie producten welke Regge Tegels doorspeelt zijn super. Drie jaar geleden hebben we verschillende soort tegels geleverd gekregen en ze liggen... Ervaring is top. Snelle en goede adviezen omtrent de mooie producten welke Regge Tegels doorspeelt zijn super. Drie jaar geleden hebben we verschillende soort tegels geleverd gekregen en ze liggen er nog steeds perfect in :) Een x aantal weken geleden met een nieuwe verbouwing begonnen en uiteraard weer tegels van Regge Tegels & Vloeren geleverd.

Snelle communicatie, mooie tegel voorraad en goede prijzen!

Doorgaan waar jullie nu mee bezig zijn!

Dirks

Zeer goede ervaring, netjes op afspraak geleverd.

Komen hun afspraken na

Rob Verbaan