Kwaliteit
Advies
Nazorg
Communicatie

Familie Heuten

Klantvriendelijk ontvangen en goed geïnformeerd over de keuze tegel die wij gemaakt hebben. De afhandeling verliep goed en tegels zijn geleverd toen wij er aan toe waren om te leggen. Een hele... Klantvriendelijk ontvangen en goed geïnformeerd over de keuze tegel die wij gemaakt hebben. De afhandeling verliep goed en tegels zijn geleverd toen wij er aan toe waren om te leggen. Een hele fijne afstemming!!

Sterk punt is de klantvriendelijkheid, wij zijn op alle fronten goed geholpen en geadviseerd.

Vooral zo doorgaan.

Remco Brouwers

Via een goede kennis in contact gekomen met Regge tegels. Nooit gehoord van het plaatsje Enter, maar we zullen het niet snel vergeten.
We waren al meerdere keren bij "grote" bedrijven geweest,...
We waren al meerdere keren bij "grote" bedrijven geweest, maar telkens voelde we ons een nummer. Bij Regge was dat anders. Er werd geluisterd naar onze wensen en zelfs hele verfrissende ideeën geopperd.
Inmiddels de woonkamer, de badkamer en de 1e etage voorzien van een prachtige vloer.

Bart en je team, bedankt

Regge tegels komt na wat ze beloven. In ons traject naar een nieuwbouwhuis kwamen we dat helaas te weinig tegen.

Daarnaast een zeer goed prijs kwaliteitverhouding.

Het enige wat ik hun kan adviseren is een vestiging in de Randstad te openen. Maar het is het ritje meer dan waard geweest.

Eva leemreize

Vriendelijk geholpen, denken goed mee, fantastisch mooie vloer! Keramisch parket, echt een aanrader.

Allen

Strak advies met een goede kwaliteit van tegels. Denken in oplossingen en ontzorgen de klant
De ingezette tegelzetter is van goede kwaliteit
Al met al.....de prijs en kwaliteit staan...
De ingezette tegelzetter is van goede kwaliteit
Al met al.....de prijs en kwaliteit staan in goede verhouding

Advies en ontzorgen

Eigen voortgangbewaking en afspraken met de tegelzetter. Dit voorkomt dat de klant gaat reageren.

Prima levering en de goede tegels

Goede communicatie!

Zeer goed in alle opzichten: heel klantgericht - makkelijk en snel bereikbaar - goed advies - goede levering. Wiecher is als contactpersoon echt super. Prijs/kwaliteit ook goed.

Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid - service - communicatie

Scherpe prijs. Correcte levering en goede tegelzetter.

Mike

Keurig geholpen, allen zeer behulpzaam en klantgericht!

Advies en eerlijkheid

Nvt

Marcel

Regge tegels heeft voor ons keramisch parket tegels en PVC geleverd en geplaatst in onze nieuwbouwwoning.

Klantvriendelijk bedrijf,
goede prijs,
komt afspraken keurig op tijd na!

Afval meenemen na plaatsen.
Vooraf duidelijkheid en tips over plinten.

N. Waanders

Wij zijn erg goed geholpen, vriendelijk personeel en een fantastisch eindresultaat!

Snelle levertijd, kwaliteit, personeel die weet waar ze het over hebben en scherpe prijzen