Kwaliteit
Advies
Nazorg
Communicatie

Marga Schaap

Hele goede service en kwaliteit

flexibiliteit, begeleiding en betrouwbaar

Melissa Bisschop

Online gezocht naar een leverancier van de Energieker Oxidatio Palladium tegels. Offerte was zeer positief, dus al snel bestelling definitief gemaakt. Ivm levering vanuit het buitenland duurde het... Online gezocht naar een leverancier van de Energieker Oxidatio Palladium tegels. Offerte was zeer positief, dus al snel bestelling definitief gemaakt. Ivm levering vanuit het buitenland duurde het enkele weken dat de bestelling binnen was, maar dit was voor ons geen probleem. Bezorging keurig ingepland iom klant.
Op alle vlakken duidelijke communicatie per mail/sms.
Helaas bleken tijdens het transport 4 tegels te zijn gebroken.
Ondanks dat ik buiten de 24 uurs termijn dit kenbaar heb gemaakt, heeft Regge tegels dit heel adequaat opgepakt. Kostenloos een nalevering ter vervanging voor de gebroken tegels. Uitstekende service waar we zeer content mee zijn!!
De tegels moeten nog gelegd worden, maar we verwachten een prachtig resultaat.

Goede m2 prijzen
Uitstekende service
Duidelijk communicatie

Evt. indicatie van de prijzen op de website.

Zeer goede kwaliteit tegels gekocht bij Regge Tegels, onze tegelzetters waren hier enorm over te spreken

Service

Jody Bakker

Wat een superfijn bedrijf! Heel prettig contact met Wiecher en zijn collega's. Proeftegels worden opgestuurd. Scherpe prijzen voor de tegels, elders zijn deze veel duurder. Ook een fijne nazorg en... Wat een superfijn bedrijf! Heel prettig contact met Wiecher en zijn collega's. Proeftegels worden opgestuurd. Scherpe prijzen voor de tegels, elders zijn deze veel duurder. Ook een fijne nazorg en goede oplossingen nadat er twee tegels tijdens het transport stuk waren gegaan. Echt heel blij met mijn keuze voor Regge-tegels!

Fijn contact. Hele scherpe prijzen. Klantvriendelijk. Oplossingsgericht.

Geen.

Maurice Te Wierik

Correct geholpen, goede prijs en snelle service

Fijn en snel contact

Na plaatsing meenemen van afval

Tom

Goede uitleg en advies, kwaliteit van vloer is top, levering ook.

Advies, levering en kwaliteit

KP

Prachtige vloer

Vloer is geweldig

Prachtige vloer, maar wij werden een week voor het leggen geconfronteerd met
Prachtige vloer, maar wij werden een week voor het leggen geconfronteerd met
€ 2.500,- extra kosten. Tijdens ons gesprek in de showroom is er niets gezegd over een dilatatievoeg (ivm uitbouw) en evt. Egalisatie. Een week voor het leggen bleek dat er geëgaliseerd moest worden en werd er telefonisch tegen ons gezegd dat we rekening moesten houden met een maximale prijs van € 25,- (excl. btw) per m2. Uiteindelijk hebben wij € 35,- (excl. btw) per m2 extra moeten betalen!

Dilatatievoeg was niet mogelijk ivm visgraat. Er werden ons matten (ter voorkoming van scheurvorming) aangeraden, wat nog eens een extra kostenpost van € 1.400,- zou opleveren. Dit hebben wij uiteindelijk niet gedaan omdat de vloer dan echt belachelijk duur zou worden.

Nadien nog een mail gestuurd, maar heb hierop geen reactie mogen ontvangen.

Reactie Regge-tegels.nl:

Beste Kim,
Beste Kim,
We zien zojuist pas dit bericht en fijn om te horen dat jullie wel tevreden zijn met de vloer en het eindresultaat. Echter vervelend om te horen dat er voor jullie extra kosten zijn ontstaan. Wij hebben jullie destijds per mail een, naar onze mening, duidelijke uitleg gestuurd waar deze extra kosten vandaan kwamen. Als wij visgraatvloeren leggen moet de ondergrond supervlak zijn. We vinden het erg vervelend voor jullie ondanks dat er toch een prachtig eindresultaat ligt.
Met vriendelijke groeten,
Team Regge Tegels & Vloeren

Stukker

Regge Tegels & Vloeren doen exact wat ze zeggen te doen - in mijn geval een Therdex PVC-vloer leveren en leggen op de eerste verdieping.

Al genoemd

Iets beter letten op het aanbrengen van de egaline

Getkate

Hele goede ervaring!!

Mooie showroom, veel keuze, goed bereikbaar, klantvriendelijk, vloer uitstekend gelegd

nvt

A&A

Goed advies en mooie vloeren

Ze doen er alles aan om je te helpen