Kwaliteit

Prachtige vloer

Vloer is geweldig

Prachtige vloer, maar wij werden een week voor het leggen geconfronteerd met
Prachtige vloer, maar wij werden een week voor het leggen geconfronteerd met
€ 2.500,- extra kosten. Tijdens ons gesprek in de showroom is er niets gezegd over een dilatatievoeg (ivm uitbouw) en evt. Egalisatie. Een week voor het leggen bleek dat er geëgaliseerd moest worden en werd er telefonisch tegen ons gezegd dat we rekening moesten houden met een maximale prijs van € 25,- (excl. btw) per m2. Uiteindelijk hebben wij € 35,- (excl. btw) per m2 extra moeten betalen!

Dilatatievoeg was niet mogelijk ivm visgraat. Er werden ons matten (ter voorkoming van scheurvorming) aangeraden, wat nog eens een extra kostenpost van € 1.400,- zou opleveren. Dit hebben wij uiteindelijk niet gedaan omdat de vloer dan echt belachelijk duur zou worden.

Nadien nog een mail gestuurd, maar heb hierop geen reactie mogen ontvangen.

Reactie Regge-tegels.nl:

Beste Kim,
Beste Kim,
We zien zojuist pas dit bericht en fijn om te horen dat jullie wel tevreden zijn met de vloer en het eindresultaat. Echter vervelend om te horen dat er voor jullie extra kosten zijn ontstaan. Wij hebben jullie destijds per mail een, naar onze mening, duidelijke uitleg gestuurd waar deze extra kosten vandaan kwamen. Als wij visgraatvloeren leggen moet de ondergrond supervlak zijn. We vinden het erg vervelend voor jullie ondanks dat er toch een prachtig eindresultaat ligt.
Met vriendelijke groeten,
Team Regge Tegels & Vloeren

Stukker

Regge Tegels & Vloeren doen exact wat ze zeggen te doen - in mijn geval een Therdex PVC-vloer leveren en leggen op de eerste verdieping.

Al genoemd

Iets beter letten op het aanbrengen van de egaline

Getkate

Hele goede ervaring!!

Mooie showroom, veel keuze, goed bereikbaar, klantvriendelijk, vloer uitstekend gelegd

nvt

A&A

Goed advies en mooie vloeren

Ze doen er alles aan om je te helpen

Monique Groeneveld

Erg tevreden, goed geholpen, goede prijs, goede communicatie en denkt en werkt oplossingsgericht: er was een probleem met de vloer wb hoogteverschil, er werd meteen een oplossing bedacht om het... Erg tevreden, goed geholpen, goede prijs, goede communicatie en denkt en werkt oplossingsgericht: er was een probleem met de vloer wb hoogteverschil, er werd meteen een oplossing bedacht om het probleem te verhelpen en het resultaat is top.

Probeert problemen meteen naar tevredenheid op te lossen

Tom Sanders

Fijn bedrijf. contacten verliepen prima, ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen kwaliteit van alles meer dan goed!

betrouwbaarheid

geen!

Arnold Kalfsbeek

Super geholpen tijdens ons bezoek aan de showroom, keurige prijs neergelegd en toen het leggen moest worden uitgesteld, werd er niet moeilijk over gedaan. De vloeren zijn 5 en 6 juni gelegd door... Super geholpen tijdens ons bezoek aan de showroom, keurige prijs neergelegd en toen het leggen moest worden uitgesteld, werd er niet moeilijk over gedaan. De vloeren zijn 5 en 6 juni gelegd door professionele medewerkers, daarnaast was de planning (Karin) erg behulpzaam, al met al zeer tevreden!

Goed advies, goede prijs en keurige afwerking

Bakker-Schreijer

Een heel fijn bedrijf.We werden twee keer heel goed geholpen in de showroom. We kregen vakkindig advies over de vloer.De lijntjes zijn hier kort.Personeel is heel vriendelijk.

Vriendelijk,Efficiënt en kwaliteit.

Er zijn altijd verbeterpunten,maar voor ons was het heel fijn hoe we zijn geholpen bij Reggetegels.

Joris

Snelle service en goede prijs

Schakelen snel, geen poespas

Tara Luyér

Wij zijn altijd enorm goed geholpen; behulpzam en kundig personeel en prachtige producten in de showroom.

Vriendelijk, scherp geprijsd, vakmensen.

Houd de goede service vast. Verder geen verbeterpunten..