Regge-tegels.nl

Regge-tegels.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Regge-tegels.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company99
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Regge-tegels.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 99 ervaringen.
Advies
Nazorg

S de Gier
Goed (8/10)
S de Gier

Heel snel en mooi gelegd

Score voor Regge-tegels.nl:4/5

Zeer tevreden!!!.
heel snel en super mooi onze nieuwe pvc vloer gelegd!.

J.Lucassen
J.Lucassen

Beide heren zijn goed op de hoogte van de bestelling van de klanten. Prettige eerlijke gesprekken.

Geen, ga vooral zo door!

Zou u het bedrijf aanbevelen?Ja

Super! nette prijs en goed persoonlijk contact. heb veel vrienden en familie geadviseerd hier eerst te gaan kijken..

M vd Steen
M vd Steen

Jazeker, meedenken, accuraat handelen als er een probleem of vraag is. Korte lijntjes en meteen reactie per mail of per telefoon, zeer goede tegelzetters. Ãltijd vriendelijk !!

Zo doorgaan !!!!!

Zou u het bedrijf aanbevelen?Ja

Fantastisch bedrijf van jonge mensen met passie voor hun vak en de nodige kennis ervan, prima advies gekregen , ook voor vloerverwarming en leggen .

Ruud Drenth

Hebben een zeer prettige ervaring gehad, zijn vanaf offertestadium tot oplevering en nazorg keurig geholpen. met als resultaat een prachtige tegelvloer naar onze wensen in goede prijs/kwaliteit verhouding!.

Goed (8/10)

Echte vakmensen die weten waar ze het over hebben.

Score voor Regge-tegels.nl:4/5
Zou u het bedrijf aanbevelen?Ja

Fijne ervaring met regge tegels en vloeren! personeel wist mij overal goed te adviseren over het product, echte vakkennis. levering ging ook goed, geleverd op de plek en tijd die mij het beste uitkwam! echte aanrader dus.

H.Mensink
H.Mensink

komen afspraken na

net

Score voor Regge-tegels.nl:4.5/5
Zou u het bedrijf aanbevelen?Ja

Betrouwbaar- eerlijk en goede service.

Judith Scholten
Judith Scholten

De korte lijntjes intern. Ik merkte dat er snel interactie plaatsvond tussen de collega's waardoor ik bij vragen gelijk terugkoppeling kreeg. Dat vind ik zelf erg prettig.

Score voor Regge-tegels.nl:4.5/5
Zou u het bedrijf aanbevelen?Ja

Wij zijn super tevreden over de levering van de tegels. ze denken goed met je mee, komen met ideeën. snelle levering. en uiteraard de scherpe prijs.

Uitstekend (10/10)

Meedenkend en vakkundig over het leggen en de tegels. Flexible in de snelheid van leveren en organiseren van een Tegelzetter.

Vloer moet echt als allerlaatste gelegd worden ipv als eerste ivm voegvervuiling.

Zou u het bedrijf aanbevelen?Ja

Door een kennis doorverwezen en we zijn ontzettend blij ermee. regge tegels zijn vakkundig en vriendelijk, zonder al teveel poespas.

Sanders te Borne
Sanders te Borne

Deskundig advies, scherpe prijzen en zeer vriendelijke medewerkers.

Ga zo door!

Zou u het bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goede ervaring met regge tegels te enter. via vrienden ben ik in contact gekomen met dit bedrijf. zeer vriendelijke medewerkers en erg deskundig! ze hebben geholpen om de juist tegel voor onze nieuwbouwwoning te vinden, hadden een goed idee over de kleur van de voegen en konden tegen goede prijzen snel leveren.

Roderick
Roderick

Ze zetten letterlijk de klant op de eerste plaats.

Zou u het bedrijf aanbevelen?Ja

Super klantgericht, vriendelijk, goede prijs en kwaliteit! gezien onze haast, hebben we in 1 ochtend 4 of 5x heen en weer gebeld, waardoor onze bestelling direct meekon met vrachtverhuur vanuit italie. bart en lotte waren geweldig. tijdens ons hele verhuis- en verbouw proces is dit oprecht de beste ervaring die we hebben gehad. communicatie was helder en tot slot was onze keramische parker vloer ook nog strak gelegd!.

Bedrijfsinformatie

Regge Tegels & Vloeren biedt u een ruim assortiment keramische wand- en vloertegels en pvc stroken. De keramische wand- en vloertegels en pvc stroken die wij importeren zijn uitsluitend van A-kwaliteit.
Adres
Vonderweg 25