Kwaliteit
Communicatie

Sturkenboom

Vriendelijke mensen.
Ruim assortiment.

Uiteindelijk een zeer goede legger tot ons gekomen.
Visgraad motief in perfecte staat gelegd.

Betere nazorg als er ook vloerverwarming aan wezig is. Stookschema afgeven voor de vloer.

Rik

Professionele organisatie
Komt afspraken na
Duidelijk advies
Prettige communicatie

Levertijd en afspraken nakomen

Ga zo door

Rik

Erg professionele mensen. Komen afspraken na en zijn flexibel.

Flexibiliteit en snelle levertijd, advies

Ga zo door

La Perle

Zeer prettig en deskundig

Vriendelijke en persoonlijke benadering; diverse tegels om thuis te beoordelen mee gekregen waardoor we een goede keuze konden maken, wat anders echt verkeerd zou zijn uitgepakt. En hulp met...

Will Haverink

Korte lijntjes , efficiënt

Super goede service en kwaliteit!

Victor Guijs

Zeer positief van eerste bezoek tot en met na bestelling van extra tegels.

De prijs en service. Iedere keer netjes teruggebeld en op de hoogte gehouden mbt de planning en levering.

Pieter Mensink

Goed dat jullie dit doen. Ik ben benieuwd of ik nog een terugkoppeling krijg van jullie op basis van mijn feedback.

Ik vond de communicatie vooraf goed. Er werd snel gereageerd op...

Prima prijs voor de totale offerte tov andere aanbieders. De vloer zelf is goed gelegd.

Ik ben niet tevreden met het werk van de legger en de omgang met de muren en posten. Op teveel plekken in mijn appartement zijn er beschadigingen aan de verf (bij de deurposten en schuifdeur) of vegen op de muur gekomen doordat er iets tegenaan is gekomen/heeft geraakt. Volgens mij komt dit door de (verzwaarde?) roller die wordt gebruikt om de PVC tegels aan te drukken. Deze is veels te ruw gebruikt en er waren flink wat plekken in huis die of vlekken hadden of bekrast waren. Ik heb hierna de deurposten en meuren opnieuw kunnen verven. Daarom geef ik het resultaat geen 9,5 maar een 6. En zet ik de kwaliteit niet op een 10 maar een 8.

Ellen Wolfkamp

Goed advies. Goede prijs. Goede aftersalesafhandeling.

Goed alternatief geboden voor gevraagd glasmozaiek middels het merk dune.
Goede aftersalesafhandeling.
Een aantal vloertegels die door een Italiaanse fabrikant kapot aangeleverd werden. Werden direct zondet gedoe vervangen.

Geen.