Kwaliteit
Nazorg
Communicatie

Jordi

In 1 woord TOP!

Erg fijn contact, kunnen erg snel schakelen, goede prijs-kwaliteitverhouding, komen afspraken netjes na, duidelijke afspraken zonder verassingen, kort en goed: bij Regge weet je waar je aan toe... Erg fijn contact, kunnen erg snel schakelen, goede prijs-kwaliteitverhouding, komen afspraken netjes na, duidelijke afspraken zonder verassingen, kort en goed: bij Regge weet je waar je aan toe bent!

We hebben inmiddels 2x tegels besteld via Regge (zowel voor onze woonkamervloer als de tegels van onze badkamer/toilet), beide keren verliep super en de 3e bestelling (tuintegels) is onderweg. Erg fijn ook dat Regge de door ons gewenste tegels voor badkamer en toilet last-minute nog kon regelen toen ons badkamerbedrijf dat niet meer tijdig lukte.

Superbedankt Wiecher en het team!

Mila groenen

Prachtige vloeren en goede service

Vloeren zijn kwalitatief erg goed

In badkamer beter kijken naar situatie

Maureen

Prachtig mooi assortiment, prettog geholpen, Vriendelijk personeel

Denken goed mee

Misschien meer verschillende 'staaltjes'

A.V.

Prachtige moderne vloeren, ruime keuze en gedegen advies

Zeer klantvriendelijk advies op maat, waarbij ook duidelijk uitleg werd gegeven over het effect van een tegel in de ruimte en de invloed van de voegkleur.

De communicatie over de termijn van het leggen van devloeren had beter gekund. We hebben hierdoor helaas wat vertraging in de bouwplanning opgelopen.

Aashna

Mooie tegels, goed geholpen tijdens het verkoopproces

Regge Tegels is goed bereikbaar, weet klanten goed op hun gemak te stellen.

De communicatie tussen de tegelzetters en de planning kan veel beter.

Rik

Zeer uitgebreide luxe keuze en een behulpzaam team

luxe, kwalitatieve producten, klantgericht, stipte levertijd en een heel scherpe prijs

vooral zo doorgaan!

Henri van den Dam

Het is even een rit van Alphen aan den Rijn naar Enter. Maar meer dan de moeite waard om hier tijd in te stoppen. De klantgerichtheid, meedenken, organisatie, vriendelijke en vrolijke mensen maken... Het is even een rit van Alphen aan den Rijn naar Enter. Maar meer dan de moeite waard om hier tijd in te stoppen. De klantgerichtheid, meedenken, organisatie, vriendelijke en vrolijke mensen maken dat Regge Vloeren zich onderscheiden van de rest. Communicatie is helder en belangrijker, afspraak is afspraak! Het maakt niet uit met wie je spreekt, belt of mailt een ieder heeft het juiste DNA.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over de hoogwaardige tegels en al deze punten zijn ook onze reden om Regge Vloeren aan te blijven bevelen

communicatie, korte lijnen, snel reageren, advies

planning is in deze branche altijd een uitdaging. Je bent en blijft afhankelijk van leveranciers, partners en natuurlijk ook de planning van de klanten zelf. Als klant wil je snel duidelijkheid en... planning is in deze branche altijd een uitdaging. Je bent en blijft afhankelijk van leveranciers, partners en natuurlijk ook de planning van de klanten zelf. Als klant wil je snel duidelijkheid en al is dat lastig en dynamisch daar zou een nog fijnere afstemming/ transparantie wenselijk zijn

Ramona

Wiecher handelt alles zeer sympathiek af.
Regge tegels leveren uiterst betrouwbare en punctuele service.
Houden zich aan de afspraken en leveren prachtige tegels.

Advies,Goede planning, transport en levering

Alles hetzelfde voortzetten

Milou

Enorm blij dat wij voor Regge Tegels & Vloeren gekozen hebben. Zal het zeker bij familie/vrienden/kennissen aanraden die op zoek zijn naar een nieuwe vloer!

Vriendelijk personeel, goede service en kennis van zaken.

Blijf zo doorgaan!

Dramani

Advies die zij geven

Er kan worden gebeld met de vraag of alles naar wens is verlopen