Kwaliteit
Resultaat
Advies
Nazorg
Communicatie

Onze ervaring met Regge Tegels & Vloeren is vanaf het begin bijzonder prettig geweest. Snelle service en snel antwoord op vragen. Vriendelijk en betrouwbaar.

W. Schoolderman

Goede service.

Duidelijke offerte goede prijs.
Kwaliteit van het afgeleverde werk is goed.

Gert Bulthuis Gallo Projectmanagement

Goede producten, optijd leveren, prijs-kwaliteit is erg goed ! Erg prettig team om mee samen te werken

YVONNE EN JAN.

PRETTIGE CONTACTEN .ZIE VERDER ONDER.

DE BEREIDHEID OM ÉÉN EN/ OF MEERDERE "ZICHT- TEGELS " ZONDER PROBLEMEN VOOR ONS TE REGELEN , DE DIRECTE EN ZEER PLEZIERIGE VORM VAN COMMUNICEREN EN ......... JULLIE KOMEN JE AFSPRAKEN... DE BEREIDHEID OM ÉÉN EN/ OF MEERDERE "ZICHT- TEGELS " ZONDER PROBLEMEN VOOR ONS TE REGELEN , DE DIRECTE EN ZEER PLEZIERIGE VORM VAN COMMUNICEREN EN ......... JULLIE KOMEN JE AFSPRAKEN UITSTEKEND NA! OOK DE DOOR JULLIE GEADVISEERDE TEGELZETTER VOLDEED PRIMA. HIJ LEVERT WAT ONS BETREFT EEN KWALITATIEF MOOIE VLOER AF.KORTOM , WE ZIJN BLIJ DAT WE MET JULLIE IN ZEE ZIJN GEGAAN.
YVONNE EN JAN.

GEEN . HOUD DE HUIDIGE OMGANGSVORM VOORAL VAST.

Jan Dakhorst

We hebben alleen maar goede ervaringen met Regge-tegels.

Het goede gevoel en persoonlijke aandacht.

zo doorgan

Guy Christiaensen

Prettige samenwerking - competitieve prijzen en goede service

Service & communicatie

Familie Harbers

Zeer mooi keramische parketlook vloer (Biondo) - zou Regge Tegel zeker aanbevelen, ook vanwege scherpe prijs/goede kwaliteit.

Zeer mooie vloer (keramisch parket). Goede selectie aan vloeren, scherp geprijsd. Advies in winkel goed, hebben vloer mogen bekijken bij klant wat zeer fijn was. Ook tegels mee naar huis genomen -... Zeer mooie vloer (keramisch parket). Goede selectie aan vloeren, scherp geprijsd. Advies in winkel goed, hebben vloer mogen bekijken bij klant wat zeer fijn was. Ook tegels mee naar huis genomen - fijn om keuze te maken. De vloer die we hebben (Biondo) is echt prachtig - we zijn er zeer gelukkig mee. Mooi rustig. De keuze van een voeg is wel van belang - daar zou meer advies over geleverd kunnen worden. Ook over hoe een tegel te leggen.

De tegelzetter heeft mooi werk geleverd maar was niet altijd even betrouwbaar met data, planning en op komen dagen. Wij hadden gelukkig geen haast maar als je een strakke planning hebt dan zou dit... De tegelzetter heeft mooi werk geleverd maar was niet altijd even betrouwbaar met data, planning en op komen dagen. Wij hadden gelukkig geen haast maar als je een strakke planning hebt dan zou dit problemen kunnen geven. Controleer dus zeker de data - dit kan ook van tegelzetter (kwam via ReggeTegel) afhangen. Wij hebben een zeer grote vloer en het was zeker geen kleine klus - ik had het wel fijn gevonden als iemand tussentijds tijdens het leggen contact op zou nemen om te kijken of alles naar wens was. En controleer bij aflevering van tegels of alles er is - bij ons was een pak tegels in het magazijn blijven staan, dus op gegeven moment grote stress dat er onvoldoende was! Kwam allemaal goed.

Richard van der Velden

Denken mee en de het advies is zeer deskundig! Wij zijn erg blij met de scherpe offerte en van het advies over onze tegels was niets gelogen! Top bedrijf, ik zal zeker iedereen Regge tegels... Denken mee en de het advies is zeer deskundig! Wij zijn erg blij met de scherpe offerte en van het advies over onze tegels was niets gelogen! Top bedrijf, ik zal zeker iedereen Regge tegels aanbevelen.

Goed advies / kwaliteit over het materiaal, scherpe offertes en snel contact indien nodig.

Op deze manier verder gaan, niks op aan te merken!

Karin & John Lammertink

Uitstekend!

Fijn bedrijf, verkoper geeft goed advies, prijs/kwaliteitsverhouding is zeer scherp.

Als tussenhandelaar (projectinrichter) wordt de samenwerking met Regge Tegels en Vloeren als prettig ervaren

laag drempeligheid, vriendelijk, altijd mogelijkheid tot nader overleg/afstemming

Ondanks hoge werkdruk dan wel snelle verwachting van de klant wel zo spoedig mogelijk op wensen/eisen van de klant ingaan