Kwaliteit
Advies
Nazorg
Communicatie

Janette schraven

Goede collectie tegels van betere kwaliteit, fijne persoonlijke service en nette levering . Kortom : fijn bedrijf !

Duidelijke collectie, persoonlijk advies.

Transport naar de klant, we zien echt veel liever 2 personen met een goede kar dan 1 persoon op de wagen met een steek kar. Betaal daar liever ook eerlijk voor. Die jongens hebben anders echt geen... Transport naar de klant, we zien echt veel liever 2 personen met een goede kar dan 1 persoon op de wagen met een steek kar. Betaal daar liever ook eerlijk voor. Die jongens hebben anders echt geen schouders en rug meer als ze 40 zijn.

Ric Nijenhuis

Top

Ivar

Veel kennis van zaken en een uitstekende service.

Er werd goed meegedacht over onze wensen en kregen we een passend advies op maat.

Matig, slechte afhandeling klacht.

Reactie Regge-tegels.nl:

Geachte heer Brummelhaus,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Geachte heer Brummelhaus,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij vinden het uiteraard vervelend dat alles niet naar wens is, echter kunnen wij verwerkte tegels helaas niet meer retour nemen. De tegels dienen altijd voor verwerking gecontroleerd te worden door de tegelzetter/verwerker. Wanneer tegels niet verwerkt zijn en er is een gegronde klacht dan kunnen wij deze uiteraard retour nemen.
Mochten er nog vragen zijn neem gerust nog even contact op met onze verkoopafdeling.
Team Regge Tegels & Vloeren

Smit

Deskundig en goede kwaliteit vloeren

Service, advies, kwaliteit vloeren

Martin Lam

Vriendelijk personeel en ze nemen de tijd om advies te geven.

Wel goed om inmeten en snijverlies onder de loep te nemen. Wij hebben 11 niet aangebroken pakken tegels over waar we niks mee kunnen, daar jullie niet retour nemen.

Zwaving

Prima club; goed advies; prettig in het contact.

Zijn bereid om moeite te doen voor een klant.

Geen.

Ondanks een verkeerde start met installatie en goede oplevering gehad

eerlijk advies en goede oplevering.

regelmatig meekijken met oplevering en voortgang project. heb dit gemist

TOP bedrijf.
Duidelijke afspraken en snelle service.

Noltus Almelo

We waren ons aan het orienteren voor een PVC vloer, en hebben uiteindelijk bij ReggeTegels toch voor een karamiek tegelvloer gekozen ! Erg blij met het resultaat.

Veel keus, goede kwaliteit, en niet duur. Ook erg tevreden over alle werkzaamheden die zijn uitgevoerd.

Misschien wat meer duidelijkheid over de planning, en wat beter aangeven welke onderaannemers nu welke werkzaamheden wanneer komen uitvoeren,