Kenny

Vlotte levering van mijn bestelling

Beschrijf hier uw ervaring

Eerste bestelling moeten annuleren omdat online betaling niet lukte. Deze bestelling werd wel door redlelie geannuleerd en via mail bevestiging gekregen omtrent de annulatie. Bij 2de poging lukte de... Eerste bestelling moeten annuleren omdat online betaling niet lukte. Deze bestelling werd wel door redlelie geannuleerd en via mail bevestiging gekregen omtrent de annulatie. Bij 2de poging lukte de betaling wel

Bij problemen met betaling niet direct een oplossing om betaling een 2de maal uit te voeren

Nail Professional

Fijn en goed bedrijf. De filters voor mijn nageltafel zien er steviger en professioneler uit dan bij Nails Unlimited.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer stevige en gestructureerde filters

Fyon

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring

ik werd gebeld door een collega. hij attendeerde mij erop dat ik wat anders had besteld dan de vorige keren. dit was inderdaad niet goed. mede omdat ik het niet erg duidelijk vond op de website ik... ik werd gebeld door een collega. hij attendeerde mij erop dat ik wat anders had besteld dan de vorige keren. dit was inderdaad niet goed. mede omdat ik het niet erg duidelijk vond op de website ik was daar erg blij mee.

misschien iets duidelijker op de website aangeven, maar dat kan ook aan mij liggen :-)

H Slegers

Prima! Duidelijk en prettig

Beschrijf hier uw ervaring

Werd nog extra terug gebeld om te verifieren of ik de juiste filters had besteld ! :)

Edith van Niekerk

Ik ben heel tevreden . Krijg mijn bestelling in orde en snelle levering. Alleen moet ik steeds weer even zoeken naar de juiste producten.

Beschrijf hier uw ervaring

Heb ik hierboven al beschreven

Misschien dat ik een lijstje krijg met bestelde artikelen?

Richard van Kempen

Duidelijke website. Snelle verzending. Goede ervaring

Snelle verzending

Yvonne Janssens

Snelle levering duidelijke site

Nvt

Nvt

Gerhard Topper

Prima prijzen en persoonlijk contact indien nodig. Mijn volgende filters bestel ik hier opnieuw.

Beschrijf hier uw ervaring

Persoonlijk contact wordt gelegd indien nodig, zeer prettig.

De Waterman, R.Waslander

Positief, snelle reactie tijd, er wordt meegedacht over het te bestellen product.

Perfect

Stukjes klittenband wordt meegeleverd voor € 1,00, dit vinden wij ongeloofwaardig

Lisa Rogiest

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service en duidelijke website.
Heel snelle levering.