Peter

Het was zondagmiddag/avond een zeer geslaagd gouden huwelijksfeest aan boord van jullie mooie partyboot Thalassa.
Werkelijk alles was tot in de puntjes verzorgd en conform de afspraken met...
Werkelijk alles was tot in de puntjes verzorgd en conform de afspraken met Michel. Een fijne gastvrijheid door Cindy en team, met een attente en prettige bediening.
De sfeer was top. Onze 95 gasten hebben genoten en we kregen veel complimenten. Met name over de heerlijke gerechten van chef-kok Sander. Ook het meekijken in de captains corner bij kapitein Richard werd gewaardeerd. Onze kleinzoon van 7 weet nu zeker dat hij stuurman wil worden. De verzorging van de techniek was prima, goede geluidsinstallatie en ondersteuning voor gitarist Martijn.

Iedereen ging tevreden van boord. Wij kijken terug op een prachtige dag. Dank daarvoor, Peter en Paula

Jan en Annette Appelman-Bijlenga

Prachtige 5 uur durende vaartocht gehad van Schoonhoven naar Rotterdam ivm ons 12,5 jarige huwelijksdag op 9 maart 2024. Zeer vriendelijk personeel. Ook de goed verzorgde hapjes en drankjes waren... Prachtige 5 uur durende vaartocht gehad van Schoonhoven naar Rotterdam ivm ons 12,5 jarige huwelijksdag op 9 maart 2024. Zeer vriendelijk personeel. Ook de goed verzorgde hapjes en drankjes waren van topkwaliteit. Afgesloten met een stamppotten buffet. Viel erg in de smaak. Dankjewel kok Sander!!!

Fokke Wijnstra

Een en al lof voor alle facetten van onze vaartocht afgelopen zaterdag, 24 februari!

Wij hebben tijdens en na afloop al Cindy en Erin, Ton en Mark en natuurlijk zeker ook Sander uitgebreid complimenten gegeven en bedankt.
Die complimenten zijn niet alleen voor hen maar uiteraard voor het hele team.
We hebben bewondering voor hoe Michel en zijn partner dit avontuur hebben opgezet en vorm gegeven.

De sfeer was uitstekend, vrolijk. Het eten voortreffelijk. Het schip is natuurlijk uitstekend. Dat zagen we al toen we Michel in het najaar ontmoette. Het gesprek gaf veel vertrouwen. De verwachtingen zijn daarna volledig uitgekomen.
De gasten waren stuk voor stuk laaiend enthousiast. Het regent vandaag - via de Whatsapp en mail - leuke en liefdevolle reacties.

De missie is geslaagd. Wij hebben er een dag aan waardevolle herinneringen bijgekregen.

Yvonne de Wit

Geweldig verzorgde dag , fijne bediening en alles zoals gewenst. Onze moeder van 80 kijkt er met veel plezier op terug net zoals haar gasten die dag.

Sociëteit de Harmonie Rotterdam

Leuk om met een groep (max 95 personen) mee te varen, is ons jaarlijke uitje. Verzorgd en prima catering. Komt afspraken na en gezelligheid aan boord. goed personeel en sfeervolle boot.

B.J.Kolenbrander

Buitengewoon goede service op een hele mooie boot.
Onze gasten en wij zijn zeer te spreken over de voortreffelijke maaltijd die tijdens ons feestje geserveerd werd.

Cronimet Holland BV

Uitstekend bedrijf met kundig en keurig personeel, er wordt zeer goed meegedacht bij de intake. Ze serveren heerlijke hapjes, drankjes in mooie glazen en zorgen dat niemand iets te kort komt.... Uitstekend bedrijf met kundig en keurig personeel, er wordt zeer goed meegedacht bij de intake. Ze serveren heerlijke hapjes, drankjes in mooie glazen en zorgen dat niemand iets te kort komt. Aanrader!

Familie Nolet

Fantastisch

Jolanda van der Graaf

Super goed!

Peitsman Licht & Geluid

Uitmuntend! Een zeer geslaagd diner en feest gehad met ons bedrijf aan boord van de Thalassa!

In de voorbereidingen snel en duidelijk contact. Tijdens de avond vriendelijk ontvangen en bediend. Verzorgde, schone en net schip. Smakelijke hapjes, goede menu en een uitgebreid assortiment aan drankjes! Kortom, een zeer complete avond. Aanrader dus!