Martin

Vriendelijke en vakkundige mensen! Sjaak neemt uitgebreid de tijd om wensen en ideeën te vertalen naar een praktisch ingerichte keuken met oog voor design. En het zijn geen traditionele... Vriendelijke en vakkundige mensen! Sjaak neemt uitgebreid de tijd om wensen en ideeën te vertalen naar een praktisch ingerichte keuken met oog voor design. En het zijn geen traditionele keukenverkopers waarbij altijd nog extra korting gegeven kan worden als je even twijfelt...gewoon direct een eerlijke prijs! Niet voor niets is dit inmiddels mijn derde keuken die ik bij Sjaak koop. Uiteraard niet als vervanging van de eerdere keukens, maar door verhuizing ;-) Reddy Zoetermeer is zeer aan te bevelen!!!

Vriendelijk, deskundig, eerlijk.

Ron Bouwens

Na bezoeken aan verschillende keukenzaken, liepen wij op een (late) zaterdagmiddag bij Reddy Keukens in Zoetermeer binnen.
Ondanks het feit dat wij niet de enige in de zaak waren, werden wij...
Ondanks het feit dat wij niet de enige in de zaak waren, werden wij direct goed geadviseerd door Marco met goede ideeën, waar geen enkele keukenzaak over had meegedacht!
Vanwege het fijne professionele advies, en de aandacht die er aan het ontwerpen van onze nieuwe, moderne keuken werd toegewijd, hebben wij gekozen voor Reddy keukens.
We zijn SUPER tevreden over de prachtige keuken, die met veel zorg is geplaatst door Hans (de door Marco aanbevolen aannemer).
Kan dan ook iedereen aanraden om bij Reddy Keukens in Zoetermeer je keuken te laten plaatsen!

Zeer tevreden klanten van Reddy Keukens Zoetermeer!
Fam. Bouwens

Goed advies

Reddy Keukens Zoetermeer

In een woord geweldig, zeer goede en duidelijke prijs/offerte. Sjaak heeft verstand van zaken en wist vrij snel wat ik wilde en had het al ingetekend voordat ik het wist. Maar ook mijn complimenten... In een woord geweldig, zeer goede en duidelijke prijs/offerte. Sjaak heeft verstand van zaken en wist vrij snel wat ik wilde en had het al ingetekend voordat ik het wist. Maar ook mijn complimenten aan Hans die bij mij de keuken heeft geplaatst en precies weet wat hij doet en anders lost hij het ter plaatse wel op, zeer vakkundig geplaatst! Ik heb een fantastische keuken voor mijn leven!

Geweldige prijs/kwaliteit/service en zo kan ik nog wel even doorgaan

Verbeter punten of tips

Geen, ik zou zo weer een keuken bij ze kopen!

Werner

Super goed geholpen door Marco en Sjaak waardoor we nu een prachtige keuken met volop ruimte hebben. Zij denken echt met je mee om je ideale keuken te ontwerpen.

Meedenken in oplossingen en zeer goede communicatie. Bijzonder vriendelijke verkopers die je niet pushen en waar je gewoon kunt nadenken over je ontwerp en de offerte.

Sandra

Wat een geweldige service van Sjaak en collega's van Reddy Keukens Zoetermeer. De manier van meedenken en begrijpen wat we wilden. We hebben werkelijk een prachtige keuken en zelfs een paar dagen... Wat een geweldige service van Sjaak en collega's van Reddy Keukens Zoetermeer. De manier van meedenken en begrijpen wat we wilden. We hebben werkelijk een prachtige keuken en zelfs een paar dagen eerder geplaatst omdat dat voor ons beter uitkwam. Top mensen !! Geen gedoe met onderhandelen over de prijs, duidelijk, helder en betaalbaar!! Speciale dank aan Hans, wat een vakman!

Duidelijke prijs, service, meedenkend en vriendelijk

Absoluut geen

Ellen van Lomwel

Vriendelijk en deskundig geholpen. Prachtige zaak in het Woonhart.

Kennis van zaken

Siemens apparaten in assortiment

Jikke de Groot

Heel fijn geholpen op een rustige manier

Eerlijke prijs en goed advies.

Sakko

Top bedrijf

Denken goed mee en hebben ervaring

el Ahmadi

De adviesgesprekken hebben wij als zeer prettig en vakkundig ervaren, ze kwamen met goede punten waar wij nog niet over nagedacht hadden, het resultaat is een keuken waar alle ruimte optimaal benut... De adviesgesprekken hebben wij als zeer prettig en vakkundig ervaren, ze kwamen met goede punten waar wij nog niet over nagedacht hadden, het resultaat is een keuken waar alle ruimte optimaal benut is. Op dezelfde beperkte ruimte is een 3x zo grootte keuken terecht gekomen, we zijn heel er heel gelukkig mee.

Meedenken om alle ruimte te benutten en adviseren over kwaliteit.

Verbeter punten of tips

Blijf zo doorgaan, wij gaan van de keuken genieten

Dennis Douze

Goede Service

Verstand van zaken.

Verbeter punten of tips

Prima geholpen dus dat zit goed