René

Fijne ervaring

Goede informatie. Weet waarover hij praat. Heldere offerte die goed is!

Geen.

Reactie Reddy Keukens Zeewolde:

Beste Rene en Ronald,
Beste Rene en Ronald,
Wil jullie uiteraard als eerst bedanken voor deze beoordeling en het was zeker wederzijds. We wensen jullie veel kookplezier en uiteraard heel veel geluk en gezondheid in jullie prachtige nieuwe woning.
Mvg,
Tuncay
Reddy Keukens Zeewolde

Sacha

Mijn ervaring met Reddy Keukens Zeewolde is echt top! Ik ging er heen zonder verwachtingen met een beperkt budget en ben echt verrast met wat er mogelijk was! Er werd uitgebreid de tijd genomen om,... Mijn ervaring met Reddy Keukens Zeewolde is echt top! Ik ging er heen zonder verwachtingen met een beperkt budget en ben echt verrast met wat er mogelijk was! Er werd uitgebreid de tijd genomen om, in eerste instantie een goed beeld te krijgen van de situatie waar de keuken zou komen te staan, vervolgens werden en goede ideeën geopperd die bij de situatie passen en werd er ook goed geluisterd naar mijn eigen wensen! Ik ben dan ook zeer tevreden met het resultaat!

Klantvriendelijk, behulpzaam, recht door zee, eerlijk.

Verbeterpunten op tips

Kan er zo even geen bedenken.

W. v d Meijden

Zeer goede ervaring.

Heel goed meegedacht. We hadden ideeën omtrent een keuken. De verkoper, duidelijk meer ervaring dan wij, heeft op verschillende punten veranderingen aangeraden. En dat heeft hij zeer goed gedaan.... Heel goed meegedacht. We hadden ideeën omtrent een keuken. De verkoper, duidelijk meer ervaring dan wij, heeft op verschillende punten veranderingen aangeraden. En dat heeft hij zeer goed gedaan. Absoluut zeer tevreden.

Verbeterpunten op tips

Misschien een grotere showroom. Verder zou ik niets weten.

Tijmen

Deskundig, meedenkend en buitengewoon vriendelijk en gastvrij

Alles goed doorlopen, overal duidelijk advies over en goed meegedacht met (latente) wensen van ons gedurende het hele proces. Tuncay is op locatie komen bekijken en hebben eea aangepast op basis van... Alles goed doorlopen, overal duidelijk advies over en goed meegedacht met (latente) wensen van ons gedurende het hele proces. Tuncay is op locatie komen bekijken en hebben eea aangepast op basis van de daadwerkelijke situatie (ook daar weer altijd eerlijk en meedenkend geweest in wat wel en niet kan of werkbaar is. Ook bij installatie is hij komen kijken of alles naar wenst is geïnstalleerd en nam zelfs een kleinigheidje mee voor onze net geboren dochter: attentie die je niet veel meer ziet hedendaags. Kortom: heel veel lof voor de manier waarop wij bij Tuncay (en zijn team) de keuken gekocht hebben én geholpen zijn in de na-service! Tuncay, nogmaals dank!

Geen die ik zo weet

Wil de Jong

Prima ervaring, deskundig advies luisteren goed naar de wensen. Snelle levering. Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Contact, meedenken, advies

Daan

Mooie winkel en we zijn netjes geholpen. Ook de levering ging goed dus wij zijn blij met onze nieuwe keuken.

Mooie winkel en goede prijzen