Wil van den Kieboom

Medewerkers zijn klantvriendelijk, meedenkend in het zoeken naar oplossingen, nemen de tijd voor de klant en geven deskundig advies. Er is voldoende keuze in keukens en aanverwante artikelen. Het is... Medewerkers zijn klantvriendelijk, meedenkend in het zoeken naar oplossingen, nemen de tijd voor de klant en geven deskundig advies. Er is voldoende keuze in keukens en aanverwante artikelen. Het is zelfs mogelijk een ontwerp te laten tekenen en te laten maken.

Klantgerichtheid. goede keuze en denken in oplossingen.

Blijf met de klant in contact in geval er nog punten nagelopen moeten worden.

Van der Laan

Er wordt rustig de tijd genomen en goed advies gegeven!
Geen druk en gekke (korting) acties, gewoon normaal en alsnog een goeie prijs.
Heel blij met het mooi ontwerp en resultaat.

Advies

Ank en Guus van Dalen

Prima en deskundig advies gekregen. De gekochte keuken is daarna geweldig goed gemonteerd en alle apparatuur deskundig geïnstalleerd! en alles conform de afgesproken planning.

Luisteren naar onze wensen en meedenken daarin.

???

Niels de Hoop

Zeer klantgericht, meedenkend en snel in communicatie

Communicatie

M de Lijster

Zeer deskundig advies gekregen van ervaren verkoper!
Alles tot in de puntjes geregeld van begin tot het einde!
Ik ben dus een zeer tevreden klant!

Zeer vriendelijk en deskundig advies gekregen!

Kan niets bedenken!

Helma & Servaas

Kundig en meedenkend!

Na diverse keukenzaken te hebben bezocht - waarvan bij een al in gesprek - onder het mom: 'Deze nog ff doen?', bij Reddy Keukens Wormerveer binnengelopen. Wat een verschil met de andere zaken: Géén... Na diverse keukenzaken te hebben bezocht - waarvan bij een al in gesprek - onder het mom: 'Deze nog ff doen?', bij Reddy Keukens Wormerveer binnengelopen. Wat een verschil met de andere zaken: Géén jachtige verkoper in je nek, géén uitspraken als: 'Deze prijs geldt alleen vandaag voor u.', etc. Nee, hier werden we keurig als klant behandeld en konden we op ons gemak en ondersteund met helder advies van een meedenkende (-voelende) verkoper (Marc) onze nieuwe keuken samenstellen. Ook de planning, het installeren en het verwachte nawerk (aanrechtblad met onjuiste maat geleverd) is uitermate kundig opgelost en uitgevoerd en werd super gecoördineerd door de back-office. Wat ons betreft een aanrader.

Vooral zo doorgaan.

Hans M Roeper

Allereerst zeer prettig geholpen door Dennis. Erg geduldig, en niets was te veel. Voor de netto 'geen gezeur over kortingen' prijs de keuken besteld. Werd al heel snel na bestellen een lever- en... Allereerst zeer prettig geholpen door Dennis. Erg geduldig, en niets was te veel. Voor de netto 'geen gezeur over kortingen' prijs de keuken besteld. Werd al heel snel na bestellen een lever- en plaatsingsdatum doorgegeven. Exact op de afgesproken data werd de keuken, helemaal compleet met apparatuur, afgeleverd. Ook weer een Dennis met colega kwam maandag's de keuken plaatsen. Wat een vakman! En ik heb er verstand van! Te hoog ingemeette pootjes werden vervangen zodat de keuken op de goede werkhoogte werd afgeleverd.

Geduld, netto prijzen, precies zoals gewenst.

Ik zou het niet weten.

Mark

Prima ervaren vanaf het eerste moment tot aan de dag van leveren, monteren.

Het is prettig er wordt mee gedacht naar de indeling en mogelijkheden van de keuken.

Ga zo door

Yvonne Visscher-kuijpers

Hele goede ervaring, duidelijke uitleg van deskundig personeel, denken met je mee. Goede prijs-kwaliteitverhouding Een zeer tevreden klant

Kennis en deskundigheid verkoper