RG

Zeer klantvriendelijk

Altijd bereikbaar voor vragen en tips

Ook bij vertraging bij hun leverancier, af en toe een update geven.

Zimmermann

Reddykeukens Heerlen is een fijne zaak waar je door deskundig personeel geholpen wordt. Ook in coronatijd hebben ze geprobeerd voor alles een oplossing te vinden. De kraan die we bij de keuken... Reddykeukens Heerlen is een fijne zaak waar je door deskundig personeel geholpen wordt. Ook in coronatijd hebben ze geprobeerd voor alles een oplossing te vinden. De kraan die we bij de keuken kochten liet na twee maanden al de coating los. Volgens de leverancier was hier geen garantie op. Van Reddy keukens in Heerlen toch gratis een andere kraan mogen uitzoeken. Ze zijn goed bereikbaar en staan je altijd te woord. Fijne zaak.

Klantvriendelijk

Nvt

Kundig goede service ook bij klachten.

Behandeling van klacht goed afgehandeld.

Contact wat traag

Soomers

We hebben een keuken gekocht bij Reddy Keuken in Heerlen. Bij het maken van onze keuze werden we vriendelijk en deskundig geholpen door Maurice. Samen werd gezocht naar oplossingen daar waar dat... We hebben een keuken gekocht bij Reddy Keuken in Heerlen. Bij het maken van onze keuze werden we vriendelijk en deskundig geholpen door Maurice. Samen werd gezocht naar oplossingen daar waar dat nodig was.
De levering van de keuken vond plaats volgens gemaakte afspraken.
Bij plaatsing bleek dat de spotjes onder de keukenkastjes defect waren. Dit werd op korte termijn opgelost.
Wij zijn blij met dit bedrijf en onze keuken.

Klantvriendelijk, eerlijk en denken mee.

Mensen attenderen op de één en twee fase aansluiting bij de keuze van de inductieplaat.

Bessems

Goed advies en prettige meedenkende verkoper Maurice

Oplossingsgericht

Verpakkingsmateriaal van de keuken door Reddy keukens meenemen.

Familie Jacobi

Wij hebben een goede ervaring met Reddy Keukens Heerlen.

Goed advies en niet opdringerig.
Nemen de tijd en goede monteurs die ter plaatse meedenken.

Bereikbaarheid

Yvonne en Wim Spronck

Ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen. Als zelfstandig ondernemer kan ik alleen maar waardering uitspreken over de manier van werken. Geen nonsensverhalen duidelijke prijsafspraken en geen... Ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen. Als zelfstandig ondernemer kan ik alleen maar waardering uitspreken over de manier van werken. Geen nonsensverhalen duidelijke prijsafspraken en geen absurde zogenaamde hoge kortingen om je over de streep te trekken.

goed advies - duidelijke presentatie van de opstelling van de keuken via groot tv scherm en A3 tekeningen

Marc

Gewoon top!

Uitstekende service en zeer goed advies

Geen, alles goed!

Hellebrekers

Keuken besteld, aanbetaald en vervolgens als je het restant moet betalen is het bedrag opeens 2000 euro duurder, en nee heeft niks te maken met achteraf bestelde magnetron want dat bedrag kwam nog... Keuken besteld, aanbetaald en vervolgens als je het restant moet betalen is het bedrag opeens 2000 euro duurder, en nee heeft niks te maken met achteraf bestelde magnetron want dat bedrag kwam nog eens extra op de aangepaste prijs. Ik zou sorry zeggen maar antwoord van de eigenaar is: komt door de prijsverhoging in de tussentijd. Bedrag weer aangepast en mocht 1500 euro achterhouden omdat magnetron nog niet binnen was. Vervolgens bericht dat deze binnen was en of ik de resterende 3500 euro nog wilde overmaken weer 2000 euro teveel op de rekening, alweer geen sorry, zo een fout maak je lijkt mij geen 2 x. Na 1 ste keer foute rekening te krijgen had Maurice gezegd dat Lars, de eigenaar, mij zou terugbellen, ook dat gebeurd niet! In oktober keuken geplaatst, nu bijna 4 maanden verder en nog steeds niet compleet afgemaakt. Beloofd werd dat spatrand na ongeveer 6 weken geplaatst werd, dit werden dus al 10 weken. Bij plaatsen brak de spatrand, deurtje beschadigd, vervolgens weer 5 weken verder en nog steeds geen nieuwe spatrand. Ook is het beschadigde deurtje nog steeds niet vervangen. Bestekbak niet meegeleverd vervolgens ook op die nalevering 3 maanden moeten wachten, en dat voor een bestekbak. Mooie praatjes door de eigenaar bij verkopen maar aftersale is 1 groot drama...Lars belooft met de keuken pannenset te leveren, gemeld dat dit er niet bij zat, vervolgens pas half januari geleverd. Is Lars dus gewoon vergeten te bestellen.Vervolgens ontbraken stootdopjes van kastje van de extra bestelde en geleverde bijkeuken, ook dat gemeld zou besteld worden.In januari komt monteur voor spatrand te plaatsen, je raad het al, geen stootdopjes erbij.Het is dat de monteur er toevallig nog in zijn bus had liggen.Na 1 ste keer foute rekening te krijgen had jij gezegd dat Lars mij zou terugbellen, ook dat gebeurd niet! Lars beloofde dat spatrand ongeveer 6 weken later geleverd zou worden, werden dus 12 weken!! Buiten dat vind ik het niet normaal dat jullie niet kunnen zorgen dat zo een klein stukje graniet zo lang moet duren terwijl jullie beweren dat leverancier deze kapot heeft geleverd, mij lijkt dan dat leverancier meewerkt versneld een nieuwe te sturen.Dus al met al heel onklantvriendelijk!! Nou hele lijst, dus ik vind het niet gek dat mensen zeggen dat de aftersale 1 groot drama is.Leverweek van de nieuwe deur zou nu week 11 zijn, leverweek van de achterwand week 12. Dat houdt in dat we al 21 weken verder zijn na de eigenlijke opleverdatum van de keuken. Wel vooruit betalen maar service ho maar!!!

Mooie keukens

Sneller problemen oplossen en sneller nalevering wat besteld is

Reactie Reddy Keukens Heerlen:

Geachte familie Hellebrekers,
de eerste prijsverhoging had te maken met een magnetron die u heeft bijbesteld, en deze kunnen wij niet voor onze kosten nemen.
de foutieve factuur hebben wij...
Geachte familie Hellebrekers,
de foutieve factuur hebben wij ook meteen hersteld.
We begrijpen uw teleurstelling en vinden het vervelend dat de nalevering langer duurt dan u van ons zou mogen verwachten.
Zoals besproken heeft onze toeleverancier meer tijd nodig gehad om uw achterwanden te produceren met een verlate levering tot gevolg. Helaas bleek deze ook nog eens beschadigd aangeleverd te zijn. We begrijpen dat het wachten vervelend is maar wij doen er alles aan om het netjes en zo spoedig mogelijk op te lossen.
excuses voor het ongemak.
Reddy Keukens Heerlen

Wil Fleurkens