8.2/10
8.2/10

T.Wagenaar

Mijn bestelling werd op maandag 29 mei aangeboden maar ik was niet thuis. Dus heb het pakje gisteren in de namiddag opgehaald. Ik heb mijn folderhouder in goede staat ontvangen. Was prima verpakt!

De bestelling was bijzonder goed verpakt.

Op 24 mei heb ik het besteld. Op donderdag 25 mei (Hemelvaartsdag) kon het niet bezorgd worden dus verwachtte ik het vrijdags de 26ste of zaterdag de 27ste mei. Dit was niet het geval. Op... Op 24 mei heb ik het besteld. Op donderdag 25 mei (Hemelvaartsdag) kon het niet bezorgd worden dus verwachtte ik het vrijdags de 26ste of zaterdag de 27ste mei. Dit was niet het geval. Op zondagavond de 28ste mei kreeg ik een email dat mijn bestelling op maandag de 29ste mei zou worden bezorgd. Graag eerder een mail sturen dat de bestelling een paar dagen later wordt bezorgd. Dan weet je waar je aan toe bent!

Maurice Eijpe woningmakelaardij

Primaprijs/kwaliteit verhouding, snelle levering

Zeer positief

Snelheid van levering. Direct aanbod van korting toen ik naar een kortingscode vroeg die al verlopen bleek te zijn.

nee

Zeer correcte, nette, snelle levering

akassa

Vlotte levering

goede prijs/kwaliteit verhouding

Peter

Snel en makkelijke website. Prima levering.

Goede website!

Van der Velde

In een woord? Super!
Duidelijke site, gemakkelijk bestellen én snel geleverd

Overzichtelijke site en snelle levering

Luis Hernadez

Uitstekende service

Zeer snelle reactie, snelle levering. Klantvriendelijke benadering

Het feit dat u het door mij verlangde product verkoopt

duidelijker op de homepagina weergeven vanaf welk bedrag er geen verzendkosten berekend worden. Nu moest ik er erg naar zoeken.