Vakmanschap uitvoerend personeel
Het eindresultaat
Deskundigheid / Advies

R. de Vries

Zojuist gratis adviesgesprek mbt dakisolatie gehad. Ik kreeg een eerlijk en duidelijk advies van Mark. namelijk om (eerst) via een andere manier te gaan besparen op mijn energiekosten. Ik ben niet... Zojuist gratis adviesgesprek mbt dakisolatie gehad. Ik kreeg een eerlijk en duidelijk advies van Mark. namelijk om (eerst) via een andere manier te gaan besparen op mijn energiekosten. Ik ben niet iemand die snel een review schrijft maar voor firma Ratering maak ik nu een uitzondering. Afspraak op korte termijn, precies op tijd en een duidelijk en helder verhaal en aan de klant denken. de wetenschap die ik nu heb zie ik als een uitstekend eindresultaat van het gesprek.

Fam Kolk

Gewoon goed, netjes en super service

Antje Stel

Eerlijk advies. Ik dacht dat mijn werkruimte geïsoleerd moest worden. Raterink heeft onderzoek gedaan en conclusie was niets doen. Dus niet uit op geld maar eerlijk advies.

veldman

Prettig gesprek met yorrick, het later aanpassen van de offerte was geen enkel probleem, spouwmuur laten isoleren met parels, netjes gewerkt, de boorgaten zijn niet meer te zien door perfect op... Prettig gesprek met yorrick, het later aanpassen van de offerte was geen enkel probleem, spouwmuur laten isoleren met parels, netjes gewerkt, de boorgaten zijn niet meer te zien door perfect op kleur gemaakte voegspecie, een aanrader.

Karolina

Ik ben erg tevreden over vloer- en spouwmuurisolatie! Deskundig en eerlijk advies, vriendelijke mensen en ze werken keihard! Echt een aanrader!!!

vve spirealaan groningen

Hebben er prutswerk van gemaakt

C. Brander

Hoewel wij ons huis (spouwmuren) niet laten isoleren, wil ik toch een referentie achterlaten.

Adviseur Yorick wees ons bij zijn bezoek op de mogelijke nadelen die isolatie zou kunnen op onze wit geschilderde buitenmuren die behoorlijk in de papieren zouden kunnen lopen. De mogelijke totale kosten van afbladderende verf e.d. plus de isolatie van isolatie afzettend tegen de baten hebben ons doen besluiten (voorlopig) niet verder te gaan met spouwmuurisolatie.

Dus Ratering Isolatie gaat niet voor omzet en winst maar voor duidelijk en objectief advies, waarvoor hartelijk dank.

C. Brander

j.klamer

Ben zeer tevreden over de verrichte werkzaamheden

Tineke

Goed bedrijf. Goede info,snelle reactie. Werken netjes. We hadden paar dagen na het uitvoeren van het werk nog een vraag over het uitgevoerde werk.Hierop is snel gereageerd,men kwam dezelfde dag... Goed bedrijf. Goede info,snelle reactie. Werken netjes. We hadden paar dagen na het uitvoeren van het werk nog een vraag over het uitgevoerde werk.Hierop is snel gereageerd,men kwam dezelfde dag nog kijken. Goede prijs. Raad dit bedrijf zeker aan

Reactie Ratering Isolaties:

Hartelijk dank voor deze lovende review. Wij zijn blij u naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn geweest.

R. Dolstra

Wij zijn bijzonder tevreden over Ratering: Deskundig en eerlijk advies, vriendelijke mensen en erg prettig in de omgang.