Vakmanschap uitvoerend personeel
Het eindresultaat
Deskundigheid / Advies

H.T. Reubsaet

Zeer negatief. Heb op 15 april telefonisch contact met Ratering Isolaties voor advies. Op hun verzoek stuur ik diezelfde dag een uitgebreide mail met bijlage. Ze zouden daar op korte termijn op... Zeer negatief. Heb op 15 april telefonisch contact met Ratering Isolaties voor advies. Op hun verzoek stuur ik diezelfde dag een uitgebreide mail met bijlage. Ze zouden daar op korte termijn op terug komen. Echter op 7 mei, dus ruim 3 weken later, nog niets gehoord. Ik bel op en ik krijg een vriendelijke dame aan te telefoon. Mijn mail is inderdaad ontvangen en aan een medewerker doorgestuurd. Blijkbaar is dat jammer genoeg niet opgepakt. Maar ze gaat er achteraan. Honderd procent zeker. De betrokken medewerker is tot 15:00 uur op klanten bezoek en zal mij zeker diezelfde middag nog terugbellen. Het is nu 12 mei en nog steeds niets gehoord van Ratering. U mag zelf de conclusies trekken, wat ik vind van dit bedrijf.

Henny Elzinga

Prima, deskundig, snelle service en snelle reactie op vragen via de mail.

M Sisal

Goede service.

Christien Navis

Geen idee wat ik hier in moet vullen: mijn naam Christien Navis of een eindcijfer (wordt een dikke 9)

Goed advies, erg klantvriendelijk en korte lijntjes. Bij ons was het een uitdaging op planningsgebied omdat wij zelf nog een hele verbouwing voor de boeg hadden. Ratering Isolaties heeft hier goed... Goed advies, erg klantvriendelijk en korte lijntjes. Bij ons was het een uitdaging op planningsgebied omdat wij zelf nog een hele verbouwing voor de boeg hadden. Ratering Isolaties heeft hier goed op ingespeeld en zo met ons mee gedacht dat dit toch mogelijk was in onze planning.

Daarnaast erg behulpzaam in het beantwoorden van overige vragen. De documentatie voor het aanvragen van de subsidie werd erg snel aangeleverd. Ik kwam er zelf niet helemaal uit bij het aanvragen van de subsidie, ik had iets aangevinkt wat niet van toepassing was en dat wist de telefoniste mij goed uit te leggen.

Roy Gerding

Blij met de keuze...

Balm

Twee 40ft containers werden geïsoleerd met 6 cm pur op wanden en dak. Op dit moment wordt hard gewerkt om de tijdelijke woonunits af te maken, dus over de isolatieresultaten kan ik nog weinig... Twee 40ft containers werden geïsoleerd met 6 cm pur op wanden en dak. Op dit moment wordt hard gewerkt om de tijdelijke woonunits af te maken, dus over de isolatieresultaten kan ik nog weinig zeggen.

Prima service, snelle reactie, passende offerte, nette werklui.

Hier en daar was wat te veel pur aangebracht wat dan wat werk oplevert (wegzagen met multitool), maar liever te veel dan te weinig!

Dik tevreden!

Wagenaar

Prima bedrijf en medewerkers. We hebben de vloer laten isoleren, en vooraf een offerte laten maken. Er is goed advies gegeven en de gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen, ook het van te voren... Prima bedrijf en medewerkers. We hebben de vloer laten isoleren, en vooraf een offerte laten maken. Er is goed advies gegeven en de gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen, ook het van te voren overeengekomen bedrag is keurig in rekening gebracht en het werk is netjes uitgevoerd.

Prima werk geleverd alleen jammer dat we zolang hebben moeten wachten om het huis te isoleren