Vakmanschap uitvoerend personeel
Het eindresultaat
Deskundigheid / Advies

Tineke

Goed bedrijf. Goede info,snelle reactie. Werken netjes. We hadden paar dagen na het uitvoeren van het werk nog een vraag over het uitgevoerde werk.Hierop is snel gereageerd,men kwam dezelfde dag... Goed bedrijf. Goede info,snelle reactie. Werken netjes. We hadden paar dagen na het uitvoeren van het werk nog een vraag over het uitgevoerde werk.Hierop is snel gereageerd,men kwam dezelfde dag nog kijken. Goede prijs. Raad dit bedrijf zeker aan

Reactie Ratering Isolaties:

Hartelijk dank voor deze lovende review. Wij zijn blij u naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn geweest.

R. Dolstra

Wij zijn bijzonder tevreden over Ratering: Deskundig en eerlijk advies, vriendelijke mensen en erg prettig in de omgang.

Fam. de Vries, Nieuw Amsterdam

Ons zwembad laten coaten met een hotspray van Ratering, kwalitatief zeer mooie en strak met een super toplaagafwerking, fantastisch eindresultaat. Vriendelijke mensen met kennis van zaken. Een... Ons zwembad laten coaten met een hotspray van Ratering, kwalitatief zeer mooie en strak met een super toplaagafwerking, fantastisch eindresultaat. Vriendelijke mensen met kennis van zaken. Een bedrijf waar de klant nog centraal staat en die met je meedenkt.

Sa van wijk

Geweldig bedrijf echt een aanrader
Een 10 met een griffel

Ratering isolaties

Bij het offerte gesprek kwam er een vriendelijke man. Kwam er goed over en gaf goed advies!

Hij het isoleren kwamen er ook vriendelijke mannen. Ze deden hun werk goed!

Hij het isoleren kwamen er ook vriendelijke mannen. Ze deden hun werk goed!

Mannen heel erg bedankt!

Dennis de vrieze

Perfect

Eelco de boer

Goed advies en goed werk geleverd

Fam. Kregel

Prima en kundig bedrijf

Kloppenborg

Super uitgevoerd zijn dik tevreden