Theo

2 Verkeerde accu geleverd. De bestelde accu is niet meer leverbaar.ik kreeg lichtere accu's geleverd. Ik had al 1 accu gemonteerd. Maar ze wilde niets aan compensatie doen ze zijden dat de... 2 Verkeerde accu geleverd. De bestelde accu is niet meer leverbaar.ik kreeg lichtere accu's geleverd. Ik had al 1 accu gemonteerd. Maar ze wilde niets aan compensatie doen ze zijden dat de geleverde accu's het ook wel konden doen.

Reactie RadioSjaak.nl:

Bedankt voor je review Theo. De geleverde accu's zijn van de nieuwste versie. En de specificaties zijn door de fabrikant inderdaad iets aangepast. Dit hadden we nog niet gezien, onze excuses... Bedankt voor je review Theo. De geleverde accu's zijn van de nieuwste versie. En de specificaties zijn door de fabrikant inderdaad iets aangepast. Dit hadden we nog niet gezien, onze excuses hiervoor. Het oude model wordt niet meer gemaakt helaas. We hadden aangeboden om de accu's terug te nemen en je geld terug te storten maar dit wilde je niet. Uiteraard gaan de nieuwe accu's ook prima werken. 😀 Alsnog heel veel plezier van de accu's, ^Pieter van MAPP

Peter

Prima en snelle levering

Bert

Snel gevonden wat ik moest hebben en snel geleverd voor een goede prijs

Steffan Wer

Top service - simpel en snel

Farshad

Goede prijs en snelle levering

Daniël

Echt professionele

Arno van Goch

Duidelijke site. Goede informatie. Snelle levering. Op tijd volgens afspraak.

Lassche

Keurig net bedrijf en BETROUWBAAR !!!!!