John de Leur

De bestelling van de accu’s verliep vlot en heb een bevestiging ontvangen.
De bestelling van de accu’s verliep vlot en heb een bevestiging ontvangen.
Daarna een mailtje van de transporteur dat de zending tussen 10:00 en 15:00 uur afgeleverd zou worden en er iemand thuis moest zijn aangezien het pakketje dan bij de buren zou worden afgeleverd.
Maar om 15:30 nog steeds geen pakketje en moest weg naar een afspraak.
Op de deur duidelijk een briefje dat het pakketje achter het huis moest worden geplaatst!
Maar waarschijnlijk kon de bezorger geen klok kijken om 18:00 is het afgeleverd wat op de camera te zien was en de zending is gewoon aan de voordeur neergezet.
Al met al een waardeloze aflevering.
Verder zijn de accu’s prima in orde, maar ik zou adviseren om met een andere vervoerder in zee te gaan.

René

Duidelijke website en snelle levering

Eric

Het afgelopen jaar heb ik voor mijn auto’s ( helaas ) 4 keer een accu moeten bestellen . Na eerst wat te hebben vergeleken op het web kwam ik bij MAPP. Wanneer je vragen hebt over het te kiezen... Het afgelopen jaar heb ik voor mijn auto’s ( helaas ) 4 keer een accu moeten bestellen . Na eerst wat te hebben vergeleken op het web kwam ik bij MAPP. Wanneer je vragen hebt over het te kiezen product krijg je met de app snel contact goed advies. Ze leveren voor een / beste prijs en snel als beloofd

Kais Alhammoud

Goede service, Scherpe prijzen, Accu snel geleverd

lensen

Goede en snelle serves

Jelle

Veel keuze, scherpe prijs en zeer snelle levering.

Ton

Dag later geleverd als op de site stond. Bezorger heeft niet aangebeld maar de accu langs de voordeur neergekwakt. Ben ik zo niet gewend van jullie.

Reactie RadioSjaak.nl:

Bedankt voor je review Ton, we stellen het zeer op prijs. Onze excuses dat de levering één dag vertraging heeft opgelopen bij de koerier, dat is zeker niet de bedoeling. In 97% van de gevallen halen... Bedankt voor je review Ton, we stellen het zeer op prijs. Onze excuses dat de levering één dag vertraging heeft opgelopen bij de koerier, dat is zeker niet de bedoeling. In 97% van de gevallen halen we de opgegeven levertijd maar heel soms dus niet. En de bezorger zal erop aangesproken worden want zo hoort het niet. Nogmaals bedankt voor het melden, alleen zo kunnen we onze service verbeteren! 👍 ^Pieter van MAPP