RIBA- TRANS

Een Varta accu besteld. Zou de volgende ochtend worden bezorgd. Maar helaas daar gingen een paar dagen over heen inclusief het weekend zat erbij. De bezorger had de accu verkeerd ingedeeld. Contact... Een Varta accu besteld. Zou de volgende ochtend worden bezorgd. Maar helaas daar gingen een paar dagen over heen inclusief het weekend zat erbij. De bezorger had de accu verkeerd ingedeeld. Contact gehad met accu dienst die was er klaar mee!! Heeft een koeriers bedrijf ingeschakeld en is vervolgens s'avonds om 21:20 bezorgd. Zo kan het dus ook.

Reactie RadioSjaak.nl:

Bedankt voor je review, we stellen je feedback zeer op prijs! Heel spijtig dat de eerste zending is kwijtgeraakt tijdens transport. Daarvoor uiteraard nogmaals onze excuses. Gelukkig hebben we het... Bedankt voor je review, we stellen je feedback zeer op prijs! Heel spijtig dat de eerste zending is kwijtgeraakt tijdens transport. Daarvoor uiteraard nogmaals onze excuses. Gelukkig hebben we het kunnen naar tevredenheid kunnen oplossen voor je. Bedankt voor je hoge klantvriendelijkheidsscore, dat waarderen we zeer.😄 Heel veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer! ^Pieter van MAPP

Tim Olgers

Erg vriendelijk, maar de accu is veeel te laat verzonden

Reactie RadioSjaak.nl:

Bedankt voor je review Tim. Onze excuses dat de accu niet op tijd geleverd kon worden. We hebben het wel direct verstuurd maar PostNL heeft er te lang over gedaan. Inmiddels is de accu terug... Bedankt voor je review Tim. Onze excuses dat de accu niet op tijd geleverd kon worden. We hebben het wel direct verstuurd maar PostNL heeft er te lang over gedaan. Inmiddels is de accu terug ontvangen en heb je het aankoopbedrag weer op je rekening staan. Nogmaals bedankt voor je review en fijn om te horen dat je ons wel zou aanbevelen. Als je ons in de toekomst nog een kans geeft dan doen we er alles aan om je tevreden te stellen! ^Pieter van MAPP

stefan worseling

Altijd goed tot nu toe, snel te bestellen en wordt heel snel verzonden . meestal volgende dag in huis en soms zelfde avond nog.

Reactie RadioSjaak.nl:

Bedankt voor je prachtige review Stefan. Erg fijn om te horen dat we altijd snel en goedkoop zijn! 💪 Tot de volgende keer, dan versturen we het weer net zo snel 😄 ^Pieter van MAPP

André

Prima site snelle levering

Accudienst.nl

Mijn ervaring was geweldig, ze zijn zeer attent.

Hans

Prima advies en accu

Ravenswaaij

Een goed bedrijf, snelle levering.

Edgar Ludoph

Geweldige klantvriendelijkheid

Ben

Hele goede ervaring, heel goed advies