John

Al jaren klant en nooit klachten

Gaydarzhy Anton

Het eerste waar ik naar keek was de prijs. de tweede is de snelheid en kwaliteit van de dienstverlening. Dit is de laagste prijs die ik heb gekozen in alle online winkels, en ik was ook tevreden... Het eerste waar ik naar keek was de prijs. de tweede is de snelheid en kwaliteit van de dienstverlening. Dit is de laagste prijs die ik heb gekozen in alle online winkels, en ik was ook tevreden met de bezorgkosten. ook het product komt volledig overeen met de beschrijving .als je een goed product wilt voor een goede prijs, dan raad ik je deze online winkel aan. Het beste.

Martijn Kostelijk

Lege accu geleverd

Jan willem kiers

Zeer tevreden
Duidelijk met de omschrijving en wat te doen bij ontvangst. Absoluut een aanrader. Ik weet wel waar ik de volgende keer weer bestel. Voorbeeld voor menig webwinkel

particulier

Na een zoektocht voor een accu voor caravan/ mover terecht gekomen bij accudienst. Goede prijs/ kwaliteit. Makkelijk kunnen bestellen en de volgende dag al geleverd

Peter van Dooijeweert

Snel geregeld, komen afspraken na.

Bert

Goed en snel en doen wat ze in hun garantie zeggen.
Goed en snel en doen wat ze in hun garantie zeggen.
Product besteld, snel geleverd, maar helaas ook snel retour moeten zenden omdat het apparaat kapot was en niet de accu's. Alles door Mapp snel afgehandeld.

F polderman

Ja heel goed

Eelco Bijster

Super snelle levering van het bestelde product, en het allerbeste, voor mij persoonlijk, hergebruikte doos waar de bestelling in kwam, zonder extra plastic, echt helemaal goud!!!!