8.5/10

Nick Vink

Duidelijk, overzichtelijk en goede service.

Prima levering, erg blij mee!

Heldere duidelijke website, makkelijk bestellen, goede prijs.

Het geschatte tijdstip van levering, zou handig zijn geweest.

x

x

Ph. Meijer

Radiator besteld en per mail doorgekregen dat deze de volgende dag geleverd zal worden. De volgende ochtend een mail met de verwachte tijd van levering. Deze levertijd klopte precies. Prima service...

De hele snelle levering en de tijd van levering die doorgegeven wordt.

Ga zo door.

Snelle levering, het zou wel fijn zijn wanneer de transporteur even behulpzaam zou zijn om de zware stukken op een veilige plaats te zetten op de begane grond.

Echt snelle levering.

Behulpzaamheid transporteur kan wat flexibeler zijn voor wat betreft op de plaats zetten van zware materialen.

Er zat veel te veel tijd tussen de bestelling en de levering. Er is keer op keer iets mis gegaan met de levering waardoor ik de radiator i.p.v. de volgende dag een week later had. Het...

Radiator pakhuis was goed bereikbaar, ik ben keurig te woord gestaan en deze mevrouw heeft het probleem uiteindelijk opgelost. Ik heb nog een kleine vergoeding gekregen.

Onduidelijke informatie over de bijbehorende aansluitmaterialen. Want wat heb je nu precies nodig bij de betreffende radiator. In elk geval niet de zaken die er direct onder vermeld staan. Hierdoor moest ik de radiatorkraan en aansluitmaterialen retour sturen wat mij €7 koste.

Alles van bestelling tot levering in eigen beheer houden en niet uitbesteden aan partijen die niet communiceren en slecht leveren.

Henk Ivens

Geweldige services en snelle levering van de producten

als boven snelle levering en geweldige clanditie

nee

Henk Ivens

Geweldige services en supersnel geleverd.

Zeer snelle levering en goede services

Nadine

Mooie radiators, snelle levering.

nee