marco pietersma

Radiator nodig en nadat ik eerst zelf niet had opgelet werd ik gebeld of ik deze echt wel nodig had. na een gezellig gesprek is de order zo aangepast dat alles snel en juist werd geleverd

klantenservice

de ux bij het bestellen van een radiator waarop een langere wachttijd zit is niet zo duidelijk dat het mij was opgevallen

Dirk Wieringa

Tevreden

goede produkten en zeer snelle levering

nee

Ynze Schiphorst

Op tijd en goede kwaliteit

Snelheid en kwaliteit

Coen de Vos

Hulpvaardige en vriendelijke mevrouw aan de telefoon gehad over de levering. Een probleem met een van de radiatoren werd nog diezelfde dag opgelost.

Ben op maandag gebeld welke dag van de werkweek ik de bestelling kon ontvangen. Na montage bleek een van de radiatoren te lekken.
Dit is een fout van de fabrikant van de radiatoren. Ik heb een...
Dit is een fout van de fabrikant van de radiatoren. Ik heb een foto opgestuurd naar het radiatorpakhuis met de plek waar het lek zat.
Diezelfde dag nog heeft het radiatorpakhuis de foto doorgestuurd naar hun leverancier en geregeld dat er een nieuwe radiator word geleverd. Top.

Geen.

Marc Ubaghs

Prima, alles netjes ontvangen,

Rob

Zoals verwacht en gehoopt

Goede producten

Uitgebreidere omschrijving voor mensen zonder kennis van radiatoren is altijd een optie.

Ingrid

Perfect

Snelheid

Marien Boor

Snelle levering en goede service. Verkeerde levering gehad, maar netjes opgelost.

Klantenservice

Verkeerde levering, maar goed opgelost.

Philippe Siau

Slecht !