Max Engelkamp

Snel en correct,via de dame aan de telefoon de juiste benodigdheden gekregen

Snel geleverd gemak van bestellen

Nvt

H Schonewille

Alles perfect geregeld

Gemak en scherpe prijs

M van den Brink

Goed.

Klantvriendelijk. Goede communicatie goed product.

Graag een verzend bevestiging ontvangen. Track and trace dan niet een perse nodig alleen weet je wel dat de order onderweg is.

Roy Pouwels

Goede service, duidelijke afspraken en bij problemen wordt er meteen actie ondernomen en het probleem opgelost.

goede communicatie, duidelijk over levertijden

geen tips

Gerbrand van Schooneveld

Mooie en duidelijke website en snelle levering

Mooie website en snelle levering

Chris Remmen

Goed verpakt en snelle levering.

William Gunnink

Goede service en snelle levering.

Marc Hendriksen

Makkelijk te bestellen via site. Goed prijs - kwaliteit verhouding.

Goede prijs - kwaliteit verhouding.
Snelle levering.

Linda Engel

Bestellen heel eenvoudig

Klantenservice was erg vriendelijk, dacht goed mee toen ik radiatoren wilde omruilen

Vervelend dat de drie radiatoren door drie verschillende vervoerders werd gebracht op verschillende tijdstippen

Peek

Prima webshop voor radiatoren, dramatische transporteur.

Prima webshop voor radiatoren, informatief, uitgebreid assortiment en goede prijzen

De bezorging van drie radiatoren door Solar was een drama. Pas na drie bezorgafspraken hadden we onze radiatoren compleet en onbeschadigd binnen.

Radiatoren zijn zwaar dus we hadden de...

Radiatoren zijn zwaar dus we hadden de eerste keer een verhuislift, tweede keer een extra man geregeld. Uiteindelijk hebben we 2 van de 3 radiatoren na 3 bezorgafspraken zelf naar boven moeten slepen.
Daarvoor hebben we aan het eind van twee dagen uren zitten wachten op de chauffeur, die bij de tweede bezorgafspraak niet eens kwam opdagen.

Het is weliswaar allemaal binnen een week hersteld door Radiatorpakhuis, maar de volgende keer gaan we eerst ergens anders kijken. Wij hebben al veel spullen besteld voor onze verbouwing (ook grote dingen op pallets) en alle andere bedrijven hebben netjes en conform afspraak bezorgd. Juist bij zware spullen is dat zo belangrijk