Eddy Mooren

Goede kwaliteit

Weet niet

lex Heuperman

Snelle levering en een prima prijs

snelle levering

Autobedrijf van der woude woude

Verwarming was snel geleverd

ga zo door

Erwin Tool

Prima Bedrijf

Goede en snelle service

Ja heb ik zeker, ik heb woensdag een mail gestuurd naar radiator pakhuis dat wij de verpakking waar wel 50 knelkoppelingen in konden en er maar twee inzaten anders kan en moet. 1e milieu, 2e kosten... Ja heb ik zeker, ik heb woensdag een mail gestuurd naar radiator pakhuis dat wij de verpakking waar wel 50 knelkoppelingen in konden en er maar twee inzaten anders kan en moet. 1e milieu, 2e kosten en als laatste verbazing. Ben benieuwd of dit ook daadwerkelijk opgepakt wordt. 2 knelkoppelingen konden ook in een stukje bubbeltjes papier.

Marcel ter Brake

Alles goed behalve aflevering, radiator beschadigd

snelheid en duidelijkheid website en berichten

verpakking beter bestand maken tegen beschadiging. Radiator in alleen dun plastic vraagt om moeilijkheden...

Tim Van der straten

Goede ervaring en snelle levering van 2 radiatoren

Hans van Huet

Zeer tevreden. Duidelijke website, advies over bijbehorende producten die je nodig hebt.

Zie opmerkingen hiervoor

Alleen t.o.v. deze navraag. De keuze "n.v.t." komt niet voor. Ik heb "Aftersales" maar 5 sterren gegeven maar in feite was er geen aftersales nodig.

F.R. van Tuyl

Alles zeer naar wens.

Alles volgens afspraak

Geen ga zo door

Robert Degenhart

Te late levering

Vriendelijk aan de telefoon

Communiceren! Geen info dat levering weken later dan gepland. Zelf moeten bellen. Telefonisch een leverdag afgesproken. Geen enkele communicatie daarna over tijd of dat het doorgaat

Reactie Radiatorpakhuis.nl:

Geachte klant,
Geachte klant,
Helaas komt het wel eens voor dat een artikel later binnenkomt dan gepland. Op 11 mei 2022 is er telefonisch contact geweest en medegedeeld dat radiator 13 mei 2022 bij leverancier binnen zou zijn. Tevens is er afgesproken dat er 20 mei 2022 bij u zou worden geleverd. Onze standaard mededeling is dan ook dat wij op voorhand geen tijdstip van aflevering kunnen doorgeven omdat er s’ avonds en s ’nachts geladen en gepland wordt en dat u ons op de dag van aflevering kunt bellen voor een tijdsindicatie van aflevering.
Team Radiatorpakhuis

K van Eijk