Johan Hasselt

Als ik kijk naar de website en de info die daar wordt gegeven en het gemak om dingen te bestellen dan is dat helemaal goed. Als ik af ga op de distributeur die jullie gebruiken en dat is UPS ben ik... Als ik kijk naar de website en de info die daar wordt gegeven en het gemak om dingen te bestellen dan is dat helemaal goed. Als ik af ga op de distributeur die jullie gebruiken en dat is UPS ben ik zeker niet tevreden. Ik krijg op woensdag van jullie bericht dat het wordt verzonden. Hij wordt pas op maandag voor de 1e keer aangeboden door UPS vervolgens op de 2e dag wordt het pakket aangeboden bij mijn buurman ipv bij mij op de 3e dag ben ik wederom niet overdag thuis zoals driekwart van Nederland. Krijg ik een briefje in de bus dat ik voor 17.00 uur contact moet zoeken met UPS anders sturen ze het terug. Heb op de site van UPS een afhaalpunt geselecteerd en nog steeds is.mijn rolgordijn daar niet.

Opvallende sterke punten:

Website en gemak van bestellen van de niet standaard maten

Reactie Raamdecoratie.com:

Beste, Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling. Onze producten zijn altijd twee dagen onderweg vanuit de productie. Het is voor onze transportpartner helaas niet mogelijk om het product... Beste, Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling. Onze producten zijn altijd twee dagen onderweg vanuit de productie. Het is voor onze transportpartner helaas niet mogelijk om het product aan te blijven bieden en zij laten het pakket na de 3e poging achter bij een pick-up point. Advies is om bij een eventuele volgende bestelling bijvoorbeeld uw werkadres in te voeren als afleveradres, zodat de levering spoedig verloopt. Wij wensen u veel plezier toe van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Raamdecoratie.com

Frans van Velsen

1 woord Uitstekend !!!

Opvallende sterke punten:

Zeer goed verpakt zaten zelfs katoen achtiche handschoenen bij nog nooit eeder gezien of gehad

Niet tevreden, op 17 december besteld. Ten eerste duurde het langer dan normaal (15 werkdagen). Ten tweede gingen ze op 15 januari leveren, kreeg ik in een mail dat ze tussen 8 en 12 u gingen komen.... Niet tevreden, op 17 december besteld. Ten eerste duurde het langer dan normaal (15 werkdagen). Ten tweede gingen ze op 15 januari leveren, kreeg ik in een mail dat ze tussen 8 en 12 u gingen komen. Dus ben ik heel de dag thuis geweest en niemand gezien. Ik werd s middags opgebeld dat er niemand thuis was (wat dus helemaal niet kan, zullen waarschijnlijk verkeerd gezeten hebben) Zouden dan vandaag leveren,dus blijf ik opnieuw thuis voor ontvangst. Weer niemand gezien. Vind het heel erg, hebben betaald voor een product waar we zo lang moeten op wachten en er wordt dan nog eens met de voeten gespeeld. Ik ging voor de andere ramen ook nog gordijnen bij jullie bestellen maar ga dit dus niet meer doen. Slechte service. Hopelijk krijgen we ons product nog, zoniet eis ik mijn geld terug.

Prijs is oké

Reactie Raamdecoratie.com:

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Graag geef ik wat toelichting over de ontstane situatie. U heeft de bestelling in een erg ongunstige tijd geplaatst qua levering. Rondom de feestdagen is de... Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Graag geef ik wat toelichting over de ontstane situatie. U heeft de bestelling in een erg ongunstige tijd geplaatst qua levering. Rondom de feestdagen is de productie twee weken gesloten zoals vermeld op de website en lopen de levertijden uit, hierdoor is er een vertraging geweest. Uw bestelling zou daarnaast geleverd worden, alleen is er een fout gemaakt bij het laden bij onze transportpartner en is de levering een dag verzet. Onze oprechte excuses, wij hopen dat verder wel alles naar wens is. Veel plezier toegewenst van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Raamdecoratie.com

stevens

Erg goed

Opvallende sterke punten:

erg gemakkelijke site,goed te bestellen,en snelle levering.
en voordelig

peggy buis

Goede snelle service

mooie prijs kwaliteit verhouding

Kate Potts

Fast delivery and easy to install

Super happy with blinds

Kristof Beernaert

Goed, producten makkelijk te vinden

Goedkoop

Gunther De lauw

Alles was naar wens en op tijd geleverd

Snel geleverd

Particulier

Alles verliep vlekkeloos. Dus geen problemen bij de montage.

Opvallende sterke punten:

Goede handleiding. Interessante prijs.