Meupelenberg

Overzichtelijke website en snelle levering

Zie boven

Barry

Product is prima, alleen lange levertijd door fout in systeem, na bellen met klantenservice snel opgepakt en alsnog product geleverd.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Ingrid van Andel

Zeer tevreden

Opvallende sterke punten:

Mooi afgewerkt makkelijk op te hangen

Door onbekende oorzaak was het huisnummer niet goed bekend bij DPD. Na 4x telefonisch contact iop te hebben genomen s het na 14 dagen toch nog bezorgd.

Telefonische berijkbaarheid

Ad Provoost

Prima bedrijf!

Opvallende sterke punten:

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website.

de Koning

Mooi product prima prijs

Opvallende sterke punten:

Handige site, goed product, nette prijs

Robert

Slecht. Lange levertijd . Daarnaast zegt de bezorger dat er niemand “thuis” was. Bedrijf is 7 dagen geopend van de vroege tot laat in de avond!! Weer een slechte ervaring met DPD!!!

Groot assortiment

Reactie Raamdecoratie.com:

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. DPD levert onze producten dagelijks naar volle tevredenheid af. Wij vinden het erg vervelend dat u 'weer' een slechte ervaring met hen heeft door deze... Beste, Bedankt voor uw beoordeling. DPD levert onze producten dagelijks naar volle tevredenheid af. Wij vinden het erg vervelend dat u 'weer' een slechte ervaring met hen heeft door deze aflevering, onze excuses voor het ongemak. Wij zien dat u, uw bestelling inmiddels heeft afgehaald bij een pick-up point en wensen u veel plezier toe van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Raamdecoratie.com

Bianca Verkoeijen

Veel te lange levertijd! Duurde echt lang voordat het binnen was.

Opvallende sterke punten:

Tot nu toe is het goede kwaliteit, wel nog moeilijk dicht te maken. Makkelijk te monteren en de prijs was ook lekker goedkoop.

Reactie Raamdecoratie.com:

Beste, Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling. De bestelling is geplaatst rondom de feestdagen, hierin is ons magazijn gesloten geweest en reden onze transportpartner minder, wat de... Beste, Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling. De bestelling is geplaatst rondom de feestdagen, hierin is ons magazijn gesloten geweest en reden onze transportpartner minder, wat de oorzaak is van vertraging. Excuses voor het ongemak. Wij wensen u veel plezier toe van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Raamdecoratie.com

Nat

Mooi gordijn en eenvoudig op te hangen.

Opvallende sterke punten:

Prijskwaliteit wel aardig. Alleen liep het gordijn er soms wel langs. Dus ben benieuwd hoe dat blijft. Informatie mag iets duidelijker op de site qua bezorgen en etc. Ging niet helemaal goed.

Reactie Raamdecoratie.com:

Beste, Bedankt voor uw beoordeling, aanbeveling en feedback. Wanneer u problemen ondervindt met het bestelde product, dan kijken we uiteraard met u mee naar een oplossing. U kunt dan een video... Beste, Bedankt voor uw beoordeling, aanbeveling en feedback. Wanneer u problemen ondervindt met het bestelde product, dan kijken we uiteraard met u mee naar een oplossing. U kunt dan een video met hierop de klacht delen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Raamdecoratie.com

Jan

Snelle en correcte service

Opvallende sterke punten:

Prachtige website. zeer compleet.