19302 beoordelingen

19302 Reviews

Jos Schepers

Zeer goef

Arthur van der Mark

Het verduisteringsgordijn in prima staat ontvangen. Alleen niet de beloofde 3 werkdagen. Voor de rest geen klachten.

Opvallende sterke punten:

Goede prijs in vergelijking met concurenten.

Laura Kroeze

Een hele fijne ervaring! Een onderdeel was beschadigd, wij hebben dezelfde dag nog een nieuw product opgestuurd gekregen en we zijn echt super fijn en duidelijk geholpen!

Opvallende sterke punten:

Super vriendelijke en goede klantenservice! En het dakraam rolgordijn is prachtig. Hij staat heel strak en het is een hele mooie kleur.

Marnita Van Vliet

Hele goede service, alles naar wens

Opvallende sterke punten:

Hele goede medewerkers op de service afdeling. Duidelijke communicatie.

Mirjam van Zeelst

Ben erg blij met de 2 grote houten jaloezieën.Een aanwinst voor mijn woonkamer.

Opvallende sterke punten:

Bestellen,meetservice en plaatsen van producten ging erg vlot.

Berry van den Bogaard

Wij hebben 2 originele Velux dakramen laten plaatsen. Het bestellen van de rolgordijnen ging dus heel eenvoudig met de Velux codes.
De maatvoering is perfect. Het was even een werkje om de...
De maatvoering is perfect. Het was even een werkje om de originele Velux bevestigen te verwijderen uit het raam.
De geleidestrips moest ik even iets bijwerken (vijlen) daar waar ze in de cassette worden geschoven. Dit was niet netjes afgeknipt/gestansd.
Maar voor deze prijs, een kniesoor die daar wat om geeft.
Het zit nu heel netjes. We hopen er jaren plezier van te hebben.

Prijs/kwaliteit

AH

Alles prima behalve instructie voor montage ( niet goed beschrijving en afbeeldingen niet helder en duidelijk )

Opvallende sterke punten:

Geen sterke punten. Handleiding monteren niet duidelijk

Joep

Super fijne opmeet- en montageservice. Mooie kwaliteit raamdecoratie. Zeer tevreden!

Opvallende sterke punten:

De extra meet- en montageservice.

Mark

Onze bestelling moest uit Duitsland komen en deed er langer over dan aangegeven. Voor de rest is het een goede ervaring geweest.

Opvallende sterke punten:

Prijs/kwaliteit is prima. Levering duurde 2 keer zo lang als aangegeven.

Lara

Perfect, op maat gemaakt, geleverd rolgordijn, waardoor ook eenvoudig te monteren.

Opvallende sterke punten:

Op maat gemaakt en dus ook makkelijk te monteren