Kwaliteit

Jaap van Tilborgh

Opvallende sterke punten:

Goede website gemakkelijk te vinden
Goede klanten service goed bereikbaar en probleem snel opgelost

Michiel

Klantgeluk staat centraal!

Nastreven van klantgeluk.

Dick Jorna

Prima in orde, alleen een paar keer type dakraam in moeten voeren om uiteindelijk goed uit te komen.

Opvallende sterke punten:

Mijn vorig dakraam van Velux met touwtjes was niet geweldig.
Jullie uitvoering met rembediening is veel makkelijker en simpeler.
Super, met dank, groet Dick.

Moniek Gerardu

Prima service. Rolgordijn besteld, maar bleek helaas beschadigd. Zonder probleem een nieuw rolgordijn aangeboden gekregen

Opvallende sterke punten:

Snelle reactie op mail. En in oplossingen denken.

john rus

De besteling is goed verpakt voor verzending dus geen transportschade en redelijke levertijd

de service bij klachten

R Holt

Opvallende sterke punten:

Goede kwaliteit en snelle levering.

Peter Beekelaar

Super goed

Opvallende sterke punten:

Juiste code is juiste maat

Dirk Uittenbosch

Zeer snelle levering, en super mooi.

Opvallende sterke punten:

Een goede website, en zeer duidelijk.

Ivan Lanoye

Screens

Opvallende sterke punten:

Ik had de verkeerde bevestigging materiaal meegeleverd gekregen en op een paar dagen opgelost super service

Gerlof

Niet oplossingsgericht.

Niet oplossingsgericht.

Als je zaken uitbesteed vanwege hectische privé situatie met ziekte en overlijdens, en ook nog zelf met een huis bezig bent, goed opletten dus. Alles gelijk aanvragen, van gratis meetservices tot betaalde montage en vooral geen jaloezie vergeten aan te vragen voor meetservices maar wel besteld, want dan wordt deze buiten beschouwing gelaten met de montage. Ook al is deze passend en zou je willen betalen voor de (extra) montage, wordt de opdracht alsnog niet aangenomen (bijgeplust). Blijft de jaloezie keurig op de keukentafel liggen.

Dan moet je exact dezelfde jaloezie voor de derde keer bestellen met meetservices en montage. Dan willen ze wel monteren tegen uiteindelijk hogere kosten vanwege dubbele voorrijkosten. En je bent een jaloezie duurder uit. Je kunt er gewoon 1 weg gooien die wel past.

Hou daar rekening mee. Zero tolerance beleid.

Overigens is de montage van de overige jaloezieën keurig uitgevoerd en zijn de materialen verder prima. Dat is verder helemaal prima in orde.

Kwaliteit van meten

Reactie Raamdecoratie.com:

Beste Gerlof,
We betreuren de vervelende privé situatie waarin u verkeert enorm.
Beste Gerlof,
We betreuren de vervelende privé situatie waarin u verkeert enorm.
Na het maken van een meetfout na het zelf inmeten van jaloezieën waren de kosten voor het opnieuw bestellen van jaloezieën met een flinke korting voordeliger dan het inkorten van de verkeerd gemeten niet passende jaloezieën. Wij hebben uiteindelijk de tweede keer voor u opgemeten.
We kunnen ons niet helemaal vinden in uw beoordeling. We hebben u uit blijk van goede wil een flinke korting aangeboden op het nieuwe product.
Raamdecoratie.com