ingrid van broeckhoven

Verduisterend rolgordijn gekocht, voldeed perfect aan verwachting, correcte beschrijving meegeleverd

snelle thuislevering

Ilse croes

Snelle levering en goede kwaliteit

makkelijk te monteren

philippe ollivier

Wij hadden al plannen voor raamdecoratie te plaatsen ,toen een familielid houten jaloezie bestelde bij jullie en het resultaat was verbluffend was, hebben we niet getwijfeld en direct besteld ,het... Wij hadden al plannen voor raamdecoratie te plaatsen ,toen een familielid houten jaloezie bestelde bij jullie en het resultaat was verbluffend was, hebben we niet getwijfeld en direct besteld ,het resultaat is gewoon super,heel tevreden ,een aanrader voor iedereen.

Opvallende sterke punten:

Kwaliteit ,juiste afmetingen die wij hebben doorgegeven ,rap geleverd na 10-14 zoals afgesproken.En de doorslag was de prijs die je nergens anders zal vinden,je moet ze wel zelf plaatsen maar dit... Kwaliteit ,juiste afmetingen die wij hebben doorgegeven ,rap geleverd na 10-14 zoals afgesproken.En de doorslag was de prijs die je nergens anders zal vinden,je moet ze wel zelf plaatsen maar dit valt helemaal mee dankzij de uitleg die jullie meeleverden.

Zainab

Lage prijzen en prima kwaliteit

Opvallende sterke punten:

Ruimte keus en dar voor scherpe prijzen

karine Van Gyseghem

Zeer tevreden over mijn aankoop bij jullie zal zeker in de toekomst nog bij jullie kopen...

Opvallende sterke punten:

Prijs kwaliteit PRIMA ...hang zeer mooi niks op aan te merken

René Schijns

Alles wordt volgens bestelling precies op maat en goed verpakt aangeleverd! Levertijd was ook binnen de norm tijdens het Covid-19 tijdperk.

Opvallende sterke punten:

Kan geen opvallende sterke punten aangeven omdat alles gewoon goed is! Als het dan toch moet zeg ik de prijs / kwaliteit verhouding.

Dave Janssen

Een rolgordijn besteld , maar deze paste niet in het dakraam .
Direct een nieuw exemplaar ontvangen .

Service ??

Claudia

Uitstekend

Opvallende sterke punten:

Snelle levering, ruim aanbod aan maten

Rob ten Cate

Afspraken prima nagekomen

Kwaliteit op tijd

Lies Van Doren

Zeer positief! Top

Opvallende sterke punten:

Goede website, duidelijk, perfect afgewerkt, niet duur, goede klantendienst. Stipt!