Kwaliteit

Mark Meys

Snelle en goede levering

Opvallende sterke punten:

duidelijke cataloog en gemakkelijke online bestelling

Sara

Goede prijs en kwaliteit. Men geeft veel uitleg op de website voor een vlotte bestelling. Ik heb de stalen aangevraagd en deze zijn snel toegekomen. Zeer handig om de precieze kleuren te zien. Men... Goede prijs en kwaliteit. Men geeft veel uitleg op de website voor een vlotte bestelling. Ik heb de stalen aangevraagd en deze zijn snel toegekomen. Zeer handig om de precieze kleuren te zien. Men heeft mij gecontacteerd i.v.m. de kleurstalen of deze goed zijn aangekomen en of er vragen waren, etc. Goed verpakt. Montage was gemakkelijk. De uitleg die bij het gordijn zat mocht wel wat uitgebreider maar op de website staat er ook een handleiding. Zeer tevreden!

Opvallende sterke punten:

Gratis Kleurstalen, goed prijs en kwaliteit, duidelijke en begrijpelijke website.

Shane

Goed en efficient

Met name prijs kwaliteit

Wim van Leur

Netjes en correct afgehandeld

Opvallende sterke punten:

zeer goede informatie op de site....service uitstekend.en.kwaliteit goed...de levering erg snel

Jessica De Loor

Beloven dat je iets krijgt als je nieuwe klant aanwerft en uiteindelijk het niet doen, schandalig.

Snelle service

Bryan Buehler

Geweldig

Hoog qualitite

Christophe Hermans

Top service
Ook met een levering van enkele jaren voordien nog snel en goed geholpen met enkele wisselstukjes !

klantvriendelijk !
Snelle service !

Lucienne Heemskerk

Goed advies. Hebben de luxaflex nog niet opgehangen ivm de nieuwe keuken

De kleurstalen

Pedro da Silva

Prima service, selecteren van de nodige onderdelen was wel wat onduidelijk op de website. Gelukkig kon ik bellen.

Opvallende sterke punten:

Jullie staan klaar om te helpen.

Piet Koning

Makkelijk en snrl

Opvallende sterke punten:

Je krijgt waar je bestelt