W. Noom

Snelle service en de website is duidelijk en overzichtelijk

Opvallende sterke punten:

Uitleg bij gordijnen over bevestigen

John Bierkens

Prima productomschrijving en snelle levering

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Line Dignum

Goed!

Opvallende sterke punten:

Fijne gebruiksvriendelijke website en goede klantenservice

Ron

Zeer snelle levering. Goede reactie op mijn vragen via email.
Product gewoon goed.

NVT

F. Compagner

Mooie kwaliteit/prijs verhouding.

Duidelijk bestelsysteem

Susanne Savelberg

Top!

Opvallende sterke punten:

Snelle levering en duidelijke manier van bestellen

M.Weusten

Prima ervaring plissegordijn voor in de woonkamer besteld, meteen nog voor slaapkamer besteld, mooie kwaliteit.

Opvallende sterke punten:

Snel telefonisch te bereiken en afspraken snel afgehandeld.

Hink Kiewiet

Alles zoals afgesproken uitgevoerd

Afspraken nagekomen

Bob

Prima ervaring. Goede communicatie en het geleverde product voldoet aan de verwachting. Wel een minpuntje. De behuizing was verbogen. Deze was vrij makkelijk te repareren. Alleen een beetje slordig.

Opvallende sterke punten:

Meetservice is niet duur en zeker de moeite waard. Zo nauwkeurig had ik het zelf niet gekund.

Reactie Raamdecoratie.com:

Beste, Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling. De verwachting is dat het product met transport beschadigd is geraakt, excuses voor het ongemak. Goed om te lezen dat u zelf een oplossing... Beste, Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling. De verwachting is dat het product met transport beschadigd is geraakt, excuses voor het ongemak. Goed om te lezen dat u zelf een oplossing heeft gevonden. Mocht er iets niet goed zijn, neem dan contact op met onze klantenservice. Dan kijken wij met u mee naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Raamdecoratie.com

Danielle

Snelle levering en netjes verpakt.

Opvallende sterke punten:

Ik hoefde zelf niet te meten, maat werd bepaald aan de hand van het typeplaatje.