Martijn

2 rolgordijnen op maat laten maken, levering zou 10 dagen duren, binnen 8 dagen waren ze er al. Prima kwaliteit!

Opvallende sterke punten:

Prima kwaliteit, prima prijs en een snelle levering!

Anne

Zeer tevreden

Opvallende sterke punten:

Mooie afwerking van gordijn...zeer tevreden

anonymous

Heel goed

Opvallende sterke punten:

Prima bestel en afleverproces, alleen eindproduct valt wel wat tegen.
Misschien te hoge verwachtingen, want opzich is er niks mis mee.

Opvallende sterke punten:

Makkelijk te bestellen, goede prijzen

Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling.

Spijtig genoeg is er een verkeerde kleur besteld waardoor de jaloezieen niet voldoen aan uw verwachting. Uit blijk van goede wil hebben wij u nieuwe producten aangeboden met een extra korting. Advies is om gebruik te maken van onze gratis kleurstalen service zodat u zeker bent van de juiste kleur.

Dennis Menting

Veel steken laten vallen, product-montageservice en bezorging bij herhaling ondermaats

Opvallende sterke punten:

Bereidt om het op te lossen

Beste,

Bedankt voor uw beoordeling.

Erg vervelend dat u niet helemaal tevreden bent.
Er is inderdaad het één en ander niet goed gegaan bij het opmeten en produceren van uw producten. Uiteraard hebben wij hierin onze volledige verantwoordelijkheid genomen en alle producten opnieuw geproduceerd.

Wij gaan er vanuit dat nadat alles kosteloos voor u is gemonteerd alles naar wens is.

Verzorgde voeten

Goed geïnformeerd. Jammer dat de bezorging waardeloos is

Goede service

Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling.

Excuses voor de vertraging. Door een nationaal rijverbod in Duitsland hebben een aantal zendingen wat vertraging opgelopen, erg vervelend dat uw bestelling hierbij zat.

Wij wensen u veel plezier toe van uw aankoop.

Team Raamdecoratie.com

Mail contact prima maar de levering van produkten is slecht!
Foute kleurstellingen of niet meer op voorraad e.d!

Email contact prima

Beste,

Bedankt voor uw beoordeling.
Erg vervelend dat u niet helemaal tevreden bent.

Door de afmetingen van uw rolgordijn moesten wij deze met een lasnaad maken in deze kleur. Wij maken hier eerst altijd netjes een melding van en stellen dan een aantal opties voor. Spijtig genoeg is hierin miscommunicatie geweest, maatwerk producten zijn natuurlijk altijd en in alle kleuren leverbaar.

Wij wensen u veel plezier toe van uw aankoop.

Piet Gravemaker

Ervaring is goed, wel erg jammer dat deze uitnodiging binnen kwam voordat het product geleverd was

Opvallende sterke punten:

Geen, wel jammer dat er door 2 verschillende personen werd gereageerd op de mail wisseling hierdoor was er wat verwarring

Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling.

Op het moment dat uw bestelling verstuurd wordt, ontvangt u twee dagen later automatisch de uitnodiging om ons te beoordelen. Ik zie dat dit elkaar net heeft gekruist, excuus.

Om u daarnaast als klant zo spoedig mogelijk te helpen werken wij met dag- en avond ploegen, hierdoor kan het zijn dat u met twee werknemers contact heeft gehad. Wij zien dit als feedback waar we zeker wat mee gaan doen.

Veel plezier toegewenst van uw aankoop.

anonymous

Goede commumincatie

Opvallende sterke punten:

Een bij de bouwmarkten niet verkrijgbare maat is hier wel standaard

De Fré Lucien

Heel duidelijke website zodat je een juist beeld krijgt van het produkt dat je wil.

Opvallende sterke punten:

Goede prijs voor het produkt.
Produkt was veel gemakkelijker te plaatsen dan gelijkaardig produkt bij andere firma. Hopelijk is duurzaamheid nu ook in orde.