Contact met de klantenservice verliep plezierig. Heldere uitleg.

Opvallende sterke punten:

Duidelijke website, aantrekkelijk geprijsd.

J.J. van den Ham

Duidelijke bestelinformatie. Geleverd binnen beloofde termijn. Prima marerialen! We zijn blij met de rolgordijnen.

Heel Goede prijs-kwalitiet-verhouding.

Frans Janssen

100 procent tevreden,maar miste wel het instalatie papier was iets bij dat ik niet thuis kon brengen maar instalitie gelukt.

Opvallende sterke punten:

informatie op jullie site en service.

Goeie ervaring. Snelle levering, ook met maatwerk. Ook met contact via de mail snelle reactie.

Goeie service, klantvriendelijk.

Danny Tramper

Ben 2 dagen bezig geweest om de velux gordijn op te hangen. Het gordijn zelf hangt wel maar ook met zijn 2en krijgen we de geleiders er niet op. De gebruiksaanwijzing is ook oonduidelijk hie de...

Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling.

Er is inmiddels contact geweest en wij gaan het complete product vervangen.
De verwachting is dat het gaat om een productiefout, dit zullen wij later bij de kwaliteitscontrole controleren.

Peter van oostenbrugge

Super geholpen. Snelle levering

Comminucatie en afhandeling

Patrick

Goede service en goede kwaliteitseisen hebben jullie ben zeer tesprekken. Heb 1 kleine verbeterpuntje dat was als is op maat. Maar de afdekkapje met de magneet van de houte lamellen was 8mm te lang...

Prijs kwaliteit goede service

Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling.

Wij adviseren bij een 'in de dag' montage altijd 1cm van de dagmaat af te halen.
Hierdoor ontstaat er een kier van 0,5cm aan beide kanten en leveren wij op verzoek van onze klanten de afdeklijst net altijd iets breder mee om deze kieren te laten vervallen.

Veel plezier toegewenst van uw aankoop.

Jasper

Volgens afspraak; goede kwaliteit

Eenvoudige online bestelling

Christian Blank

Heel goed, alleen de lijst met de magnet zou ik graag 1cm breede bestellen kunnen

snell, goed kwaliteit

Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling.

Mocht u overwegen om een nieuwe bestelling te plaatsen en heeft u speciale wensen?
Neem dan eerst contact op met onze klantenservice, wij kijken graag met u mee naar de perfecte oplossing.

Veel plezier toegewenst van uw aankoop.

Janine Oskam

Heel goed, netjes op tijd. Telefonisch contact ook prima!

Opvallende sterke punten:

Duidelijke site, makkelijk stalen ontvangen en duidelijke uitleg over maatvoering. Prima!