Dominique S.

Net bedrijf, komt de verwachtingen na! Binnen 14 dagen waren onze plissé gordijnen binnen, alles goed netjes en stevig verpakt. Duidelijke beschrijving voor de montage.

Opvallende sterke punten:

Prijs kwaliteit is super. Voldoet aan al onze verwachtingen, overzichtelijke site, duidelijke info!

Hele goede ervaring

Opvallende sterke punten:

Goede service, duidelijke informatie,goed bereikbaar met de juiste persoon en klant vriendelijke benadering.

Annet

Heel goed, heel netjes 👍

Opvallende sterke punten:

Snelle levering. Netjes verpakt, en bij vragen nog dezelfde dag antwoord 👌

Ronald rutten

Netjes afgeleverd, goede prijs kwaliteit verhouding, goede beschrijving erbij.

Snelle levering, goede kwaliteit . Overzichtelijke site. Makkelijk te bestellen

Henk Schepers

Allereerst hebben wij een reguliere zaak bij ons in de buurt bezocht. Na de offerte schrokken wij van de prijs. Ons gevoel over het geheel was niet goed. Via internet ontdekten we jullie site. Na...

Opvallende sterke punten:

Bij de ontvangst van de bestelde artikelen waren we direct al onder de indruk van jullie professionaliteit vanaf het adviesmoment de keuze en de aflevering. Alles is verlopen zoals beloofd. Geen verborgen agenda's.
Kortom we zijn erg content dat we jullie ontdekt hebben. Een adres om te onthouden en aan anderen door te geven. En dat laatste is al gedaan.

Alle bestellingen keurig en snel geleverd!
Een van de Plissé gordijnen liep niet soepel en hing scheef.
Na mailcontact is er kosteloos een nieuwe toegestuurd.
Die naar volle...

Opvallende sterke punten:

Makkelijk te bestellen, duidelijke instructies op de website

Bjorn Smulders

Snelle levering en erg mooi kwaliteit, wij zijn er erg blij mee, en complimenten voor de website de maten invoeren ging heel soepel.

Opvallende sterke punten:

De website vond ik echt super werken, heel duidelijk, en snel!

G.V.

Elke dag gekeken voor bezorgdag staat bezorger in eens voor de deur.Alles keurig verpakt.Alleen verwacht je wel als je de montage hoogte opgeeft dat de kettingen van de rolgordijnen even lang zijn....

Opvallende sterke punten:

Zien er goed uit maar wel flink aan de prijs

Reactie Raamdecoratie.com:

Beste,

Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling.

De uitval van de kettingen worden bepaald aan de hand van de product- én montagehoogte.
Doordat dit verschilt zijn niet alle kettingen gelijk.

Wij zullen contact met u opnemen om u kosteloos nieuwe en langere kettingen toe te sturen.

Veel plezier toegewenst van uw aankoop.

Team Raamdecoratie.com

Ik als totaal NIET technisch persoon had ze binnen 15 minuten hangen! Erg fijn en makkelijk bevestig systeem. De gordijnen zijn precies zoals ik mij had voorgesteld. Ook erg zonwerend wat idiaal is...

Opvallende sterke punten:

Erg snel ontvangen, goed ver pakt alleen vond ik ze best prijzig gezien de concurrent.

MariaD

Snelle bezorging en mooie kwaliteit van producten! Binnen de 2 werkdagen hadden we onze gordijnen ontvangen.

Prijs/kwaliteit, snelheid bezorging