22090 beoordelingen

Kwaliteit

22090 Reviews

Jan Maas

Prima rolgordijn tegen een goede prijs, levering was erg snel

Snelle levering, goed geprijsd

Widad B

Bamboe jaloezieen donkerbruin zijn werkelijk prachtig. Heel erg tevreden over de jaloezieen. De service is echter zeer slecht. Levertijd is langer dan op de website staat en de jaloezie in de... Bamboe jaloezieen donkerbruin zijn werkelijk prachtig. Heel erg tevreden over de jaloezieen. De service is echter zeer slecht. Levertijd is langer dan op de website staat en de jaloezie in de woonkamer t.w.v. bijna €500,- ontvangen met een dikke zichtbare deuk erin en zij bieden aan om de jaloezie te herstellen (Zit je 3 weken zonder iets voor je raam en geen tijdelijke oplossing aanbieden) of €50,- cashback. Na mijn ongenoegen geuit te hebben over de 'oplossing' blijven ze voet bij stuk houden. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en dit was voor mij dan ook de laatste keer bij raamdecoratie. Ze denken verder niet mee en maken het je ook niet gemakkelijk, zolang het hen maar uitkomt. Klantenservice is dan wel weer vriendelijk, daar moet je het mee doen :)

Mooie jaloezieen

Beste Widad,
Beste Widad,
Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Helaas is uw bestelling met transportschade bezorgd. We hebben u verschillende oplossingen aangeboden om de klacht op te lossen, waaronder herstel, waarvoor we u natuurlijk wel een vervangend artikel kunnen aanbieden. Dit hebben we ook aan u vermeld per e-mail. De andere opties blijven natuurlijk ook open staan, mocht u hiervan gebruik willen maken.
We hopen zo toch de schade naar tevredenheid te kunnen herstellen,
Raamdecoratie.com

Bjorn Schilders

Nav advies de breedte besteld die geadviseerd werd, maar valt helaas wat tegen

Snelle bezorging

Beste Bjorn,
Beste Bjorn,
Bedankt voor uw geschreven beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat het eindresultaat niet naar wens is. Uit ons recente e-mail en oproepen informatie is geen recent contact zichtbaar. We hebben u dan ook reeds benaderd om hier meer informatie over te verkrijgen, maar helaas nog geen reactie van u ontvangen.
Raamdecoratie.com

Lineke Marchal

Heel mooi verduisterend rolgordijn besteld, super snelle en goede levering!

Super snelle levering! Goede kwaliteit

Fred Rietveld

Versturen het bestelde vlot. Prijs is py

Opvallende sterke punten:

Geen gezeur de bestelde producten zijn netjes afgeleverd. Verpakking van van voldoende kwaliteit

Marit Koopal

Klantenservice goed bereikbaar, transparant over prijzen / prijsdalingen

Goeie service

SVK Parochiezaal d'Open Poort - Belgie

Wij hebben voor een hele feestzaal gordijnen en plaatsing besteld. Dit werd uitgevoerd.
Gordijnen moesten hersteld worden, er werd ons aangeraden om nieuwe rails te plaatsen. Hebben we besteld en betaald. Wachten nu al drie maanden op een monteur. Ook de herstelde gordijnen zijn nog steeds niet terug. Waardeloze service, altijd beloven en niks doen. Ons geduld is ten einde.

Opvallende sterke punten:

Opvallende minpunten... komen hun beloftes niet na !!!

Beste,
Dank u wel voor uw feedback.
Helaas konden we vanwege externe factoren niet aan uw verwachtingen voldoen, waarvoor onze excuses.
We hebben gezien dat er contact is geweest en een...
Beste,
Dank u wel voor uw feedback.
We hebben gezien dat er contact is geweest en een afspraak voor montage is ingepland. We zijn ervan overtuigd dat alles naar wens is na deze afspraak.
Mocht dit wat wij niet verwachten, toch niet naar wens zijn. Dan staan wij voor u klaar.
Team Raamdecoratie.com

Ria Vd berg

Heel duidelijk

Geen probleem

Mhamed Ben Seddik

Jullie product is van uitstekende kwaliteit en het werd op tijd gearriveerd.

Opvallende sterke punten:

De levering kwam op de gewenste tijd.

Erhan Ahmedov

Prachtig