22090 beoordelingen

Henk Van laviere

Snel en goed geregeld

Snel en netjes geregeld

Johan Hutten

Goede snelle service, top product

Opvallende sterke punten:

Goede snelle service, zwer goed product

Martine Goossens

Snel bezorgd al vaker besteld zeer tevreden volgende bestelling zit er weer aan te komen wat je besteld krijg je ook goede kwaliteit lage prijs

mooie prijzen snelle levering

Marc Groffils

Van de 1ste bestelling was ik heel tevreden. Goede handleiding en gemakkelijke montage.
Tweede bestelling was iets minder. Geen maataanduiding op de zijprofielen. Maatcode ontbrak. Montage was danook iets moeilijker om de profielen af te korten.
Ging even mis maar kwam toch in orde.
Goede snelheid van levering.

Opvallende sterke punten:

Het dakraam rolgordijn past prefect op mijn velux dakraam. Prijs/ kwaliteit is het een aanrader. Goede montage handleiding.

B Baay

Zeer tevreden! Hoed klanteluk

Opvallende sterke punten:

Ik heb na mijn bestelling diverse maken contact gehad met klantenservice. Uiterst behulpzaam en vriendelijk. Is tegenwoordig een zeldzaamheid dat je nog kunt bellen. Ook erg blij met mijn... Ik heb na mijn bestelling diverse maken contact gehad met klantenservice. Uiterst behulpzaam en vriendelijk. Is tegenwoordig een zeldzaamheid dat je nog kunt bellen. Ook erg blij met mijn plissegordijnen en de levering. Bestel hier zeker de volgende keer weer

Andre Wubbolts

Prima ik ben erg tevreden.

Opvallende sterke punten:

Ondanks dat het even mis ging met de maat is het uistekend opgelost.

Patricia Engel

Tevreden!!

Opvallende sterke punten:

Wij zijn heel tevreden met het rolgordijn goede kwaliteit!!

Richard Aarntzen

Goed en supernetjes afgeleverd op maat.

Gratis inmeten door leverancier

Diana Krullaards

Duidelijke site

Wilma Van de craats

Heel goed mijn eerst bestelde rolgordijn waren te klein. Nieuwe besteld volgende dag al weer Andere maat ontvangen.
Prima geholpen aan de telefoon om hoe ik het omruilen kon doen.

Opvallende sterke punten:

Snelheid van levering. Vriendelijk telefonisch contact