Kwaliteit

Ghizal Yahyai

Heel tevreden met mijn bestelling. Goede communicatie, product was goed verpakt.

Opvallende sterke punten:

Goede communicatie, informatie over je bestelling.

Jan Boon

Top, makkelijk bestellen en snelle levering.

Makkelijke en duidelijke webshop

Raf De Paepe

Correcte service, mooie kwaliteit

Heldere communicatie
Breed assortiment

Johanna Lamers

Eenvoudig, duidelijk en snel

Opvallende sterke punten:

Snel stalen geleverd, waardoor kleur kiezen makkelijk was. Bestelling ook snel geleverd. Product hangt en zijn tevreden.

Guido Catrysse

Het is de tweede keer dat ik bij jullie bestelde.

Levertijd, kwaliteit

Gerard Franke

Heel gemakkelijk

Past perfect

J. Schagen

Perfect

Opvallende sterke punten:

De rolgordijnen zijn van een sterke en mooie kwaliteit. Een (klein) foutje in de maatvoering werd snel en vakkundig opgelost!

Claudia

Product is echt top, alleen de klantenservice is echt ruk. Product kwam pas na 3 weken aan, geen bericht helemaal niks. Ik moest er zelf achteraan. Durf hier niet meer te bestellen, ondanks ik nog 5... Product is echt top, alleen de klantenservice is echt ruk. Product kwam pas na 3 weken aan, geen bericht helemaal niks. Ik moest er zelf achteraan. Durf hier niet meer te bestellen, ondanks ik nog 5 ramen heb.

Opvallende sterke punten:

Prijs kwaliteit verhouding is top

Reactie Raamdecoratie.com:

Beste Claudia,
Bedankt voor uw geschreven beoordeling.
Helaas is er iets mis gegaan met uw bestelling. Onze oprechte excuses daarvoor.
Gelukkig heeft u uw bestelling inmiddels mogen...
Beste Claudia,
Bedankt voor uw geschreven beoordeling.
Helaas is er iets mis gegaan met uw bestelling. Onze oprechte excuses daarvoor.
Gelukkig heeft u uw bestelling inmiddels mogen ontvangen, en kunt u genieten van de raamdecoratie.
Raamdecoratie.com

Daniel Vanonckelen

Niet tevreden, bestelling geplaatst op 2/2, enkele dagen later product ontvangen maar niet conform. 15/2 klacht gestuurd, verschillende mails ontvangen voor bijkomende info (heb ik al 3x bezorgd) op... Niet tevreden, bestelling geplaatst op 2/2, enkele dagen later product ontvangen maar niet conform. 15/2 klacht gestuurd, verschillende mails ontvangen voor bijkomende info (heb ik al 3x bezorgd) op 6/3 nog steeds geen antwoord of oplossing... wacht nog op retourlabel en verzending correct product of terugbetaling.

Opvallende sterke punten:

Als ik echt iets moet zeggen dan zeg ik dat de persoon van de klantendienst wel vriendelijk was

Denise

Trage klantenservice

Opvallende sterke punten:

Product was kapot. Binnen enkele dagen nieuw product opgestuurd. Dit rolgordijn was helaas gekreukt. Inmiddels wacht ik al een week op reactie van de klantenservice voor een oplossing.