rob kempen

Laptop besteld en na 14 dagen toch tot de conclusie gekomen dat ik er niet happy mee was. Natuurlijk, je staat in je recht op een internetaankoop binnen 30 dagen....maar toch. Het moet nog wel even... Laptop besteld en na 14 dagen toch tot de conclusie gekomen dat ik er niet happy mee was. Natuurlijk, je staat in je recht op een internetaankoop binnen 30 dagen....maar toch. Het moet nog wel even gebeuren. Ik kan hierover allen maar zeggen dat e.e.a. hier perfect geregeld is. Ontvangstbevestiging, vlotte bevestiging dat alles ( ondanks dat tijdens de reset de netstroom was uitgevallen en ík 'm niet meer aan de praat kreeg) in orde bleek. Betaling idem dito. Perfect vijf sterren. Kan deze club zeker aanbevelen.

Jacqueline

Een surface besteld, keurig verpakt thuisgestuurd.
Helaas was er iets niet in orde, maar dit is tot 100% tevredenheid opgelost. Fijn contact, vriendelijk.
ZEER TEVREDEN!!!

Henri

Eenvoudige laptop besteld, snel geleverd, keurig en netjes verpakt, schoon, werkt goed.

Henk Mohabier

Afgelopen week hier een iPad mini aangeschaft. Na snelle levering en uitstekend te zijn verpakt heb ik het product in goede handen ontvangen. Garantie, service en klant contact gewoon uitmuntend.... Afgelopen week hier een iPad mini aangeschaft. Na snelle levering en uitstekend te zijn verpakt heb ik het product in goede handen ontvangen. Garantie, service en klant contact gewoon uitmuntend. Deze toppers zijn 100% een aanrader. Zeer tevreden!

M. Sloot

Top!!! Besteld en volgende dag in huis! Keurig verpakt en mijn MacBook Pro uit 2017 ziet er als nieuw uit. Ze hebben het voorgeïnstalleerd en netjes mijn naam erin gezet. Super tevreden! Deze... Top!!! Besteld en volgende dag in huis! Keurig verpakt en mijn MacBook Pro uit 2017 ziet er als nieuw uit. Ze hebben het voorgeïnstalleerd en netjes mijn naam erin gezet. Super tevreden! Deze jongens doen het erg netjes. Ik weet dat zij erg druk zijn en daarom soms niet altijd telefonisch bereikbaar. Maar geen zorgen, er wordt netjes teruggebeld. Ben echt tevreden en zou zo weer bij QX Systems bestellen. Dank jullie wel.

Rick

Prijs/kwaliteit een 10

Ben

Goed bedrijf
Alles duidelijk en snel geleverd

qx systems

Zee goede service, vriendelijk en snel.

de Vries

Prima service, s'middags besteld volgende dag in huis

Thijs

Laptops in goede conditie ontvangen. Top!