Adrian

I do not recommend buying from them

Paerl Electronics

Geen levering, geen communicatie

Outlaw BV

Goedkope Dell latitude 5280 gekocht en ben aangenaam verrast door de kwaliteit van deze laptop en de snelle en goede verwerking van mijn bestelling bij QX systems. Echt een aanrader om hier voor een... Goedkope Dell latitude 5280 gekocht en ben aangenaam verrast door de kwaliteit van deze laptop en de snelle en goede verwerking van mijn bestelling bij QX systems. Echt een aanrader om hier voor een aantrekkelijke prijs een bruikbaar apparaat aan te schaffen. Prima !!

Gerrit

Bij QX systems een Dell 3030 All in One PC aangeschaft. Ik ben zeer tevreden met de PC, alles werkt naar behoren.

RockMedia Nederland

Refurbished Apple Ipad in 3e week september laten leveren, het artikel zonder doos open te maken gelijk geretourneerd , nu ruim 2 maanden later nog steeds mijn geld niet terug , het antwoord van QX... Refurbished Apple Ipad in 3e week september laten leveren, het artikel zonder doos open te maken gelijk geretourneerd , nu ruim 2 maanden later nog steeds mijn geld niet terug , het antwoord van QX Systems is alleen dat er een ticket is aangemaakt en na veel doorzeuren mijnerzijds wist men mij te vertellen dat ze diverse mailtjes verstuurd hadden ( die niet aangekomen zijn ) nu maar een jurist ingeschakeld ik laat een bedrag van € 130,00 niet zo maar schieten dat is serieus geld ! Trouwens het telefoonnummer wat er op de site staat ( 27-11-2023 ) klopt niet meer . Hebben we het hier over oplichters ? Gaarne Uw mening ? Ervaringen graag op fiat@planet.nl wellicht kunnen we samen er een zaak van maken !

Ed van Hinte

Mijn laptop opgestuurd en na een correctie met de Icloud toegang keurig het toegezegde bedrag ontvanen.

Hans K.

Mooi refurbushed laptop besteld en ontvangen. Deze had echter problemen met opladen. Men dacht hem gerepareerd te hebben maar het euvel bleek hardnekkig te zijn. Men getrooste zich veel moeite om... Mooi refurbushed laptop besteld en ontvangen. Deze had echter problemen met opladen. Men dacht hem gerepareerd te hebben maar het euvel bleek hardnekkig te zijn. Men getrooste zich veel moeite om een oplossing te bieden, maar uiteindelijk werd de koop ongedaan gemaakt. Prima inzet, maar de communicatie verliep (te) traag.

R Kosters

In afwachting

Mariska Putters

Laptop die ik had besteld, sloeg vanaf de eerste dag voortdurend af. Ik kreeg daarop een andere laptop toegestuurd. De problemen bleven. Bij navraag bleek ik dezelfde laptop retour te hebben... Laptop die ik had besteld, sloeg vanaf de eerste dag voortdurend af. Ik kreeg daarop een andere laptop toegestuurd. De problemen bleven. Bij navraag bleek ik dezelfde laptop retour te hebben gekregen, die ze hadden 'gerepareerd'. QX Systems beloofde nu echt een ándere laptop te sturen. Kapotte laptop 10 dagen geleden retour gestuurd. Sindsdien niet meer vernomen, ik krijg geen reacties op mijn mails.