Jasper

Twee weken geleden een tweedehands/refurbished Lenovo laptop aangeschaft.
Vooraf telefonisch geholpen met kiezen en na ontvangst nog telefonische hulp over een toetsenbord instelling.
De...
Twee weken geleden een tweedehands/refurbished Lenovo laptop aangeschaft.
De laptop werd snel geleverd en werkt goed, inclusief Windows 10 en dat voor een lage prijs.
Erg tevreden over QX systems dus, als ze je iets korter in de telefonische wachtrij zouden laten, was het 5 ipv 4,5 sterren.

Hetty Mirani

Ondanks pech met de aangeschafte laptop werd ik zeer coulant behandeld en kreeg mijn geld zonder mankeren terug gestort. Prima service.

Hans Roos

Na aankoop tablet problemen met software. Keurig snel opgelost door het bedrijf ! Klasse.
Levert goede en mooie apparatuur.

Nazlican

Heb een HP laptop voor mijn moeder gekocht via deze website. De communicatie verliep heel fijn en m'n moeder is er super blij mee! Alles werkt naar behoren en dat voor zo een goedkoop prijs :)

Luke

Ik ben erg blij met de service van dit bedrijf. Ik heb een iPhone gekocht bij QX Systems, waar ik erg blij mee ben. Na een aantal weken ontstond er een probleem met de camera, die bij iPhone vaker... Ik ben erg blij met de service van dit bedrijf. Ik heb een iPhone gekocht bij QX Systems, waar ik erg blij mee ben. Na een aantal weken ontstond er een probleem met de camera, die bij iPhone vaker optreedt. Ik kon hem zonder problemen laten repareren bij QX Systems en ik kon de iPhone binnen een korte tijd weer in gebruik nemen.

George

Goed spul voor goede prijs. Behandeling beetje stug maar correct en betrouwbaar

Y

IMac gekocht met helaas zonder toetsenbord, dit hebben ze achteraf goed opgelost.

Pieter-Jan

Recent heb ik een refurbised laptop besteld bij QX Systems. Hoewel de laptop in uitstekende staat verkeerde, voldeed het apparaat bij nader inzien niet aan mijn wensen. Het retourneren ging... Recent heb ik een refurbised laptop besteld bij QX Systems. Hoewel de laptop in uitstekende staat verkeerde, voldeed het apparaat bij nader inzien niet aan mijn wensen. Het retourneren ging probleemloos en ik kreeg binnen enkele dagen het bedrag inclusief 1x verzendkosten terug op mijn rekening.

Martin

2 maanden geleden een refurbished Lenovo laptop gekocht. Supersnel geleverd en was positief verbaasd over de kwaliteit, de laptop ziet er uit als nieuw/ongebruikt en ook batterij heeft nieuwstatus.... 2 maanden geleden een refurbished Lenovo laptop gekocht. Supersnel geleverd en was positief verbaasd over de kwaliteit, de laptop ziet er uit als nieuw/ongebruikt en ook batterij heeft nieuwstatus. TOP !!